doe mij maar de lekkere goude oude optredens, dit begint toch echt meer naar punk te klinken![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
doe mij maar de lekkere goude oude optredens, dit begint toch echt meer naar punk te klinken![]()
numan en de mannuh waren aanvankelijk ook punk en toen ze hun eerste plaatje wilden opnemen stond er zo'n raar ding met toetsen en van het 1 kwam het ander...De oude optredens waren punk...![]()
numan en de mannuh waren aanvankelijk ook punk en toen ze hun eerste plaatje wilden opnemen stond er zo'n raar ding met toetsen en van het 1 kwam het ander...

Onder welke rubriek zou ik het kunnen plaatsen Nisei?.
Ik vond die piano bij Are Friends Electric wel leuk. Are Friends Electric is trouwens het eerste nummer dat ik op mijn synth heb gespeeldIk zou Ʃm alleen live willen zien met de Tubeway-army verder geen poes-pas..wat ie nu doet eerder met Fear-Factory en nu met NIN leuk maar niet super ben ook helemaal niet kapot van die opgevoerde FearFactory-sound zoals anno nu klinkt.
grt Gert-Jan

En bedankt hƩ!
ik heb dat melodietje nu al 2 dagen in mn kop![]()

Nu is t weer terug van weggeweest....zal je nog sterker vertellen.. heb het liedje al 2 dagen in mn kop en nu zie ik de thread pas...
-C-

in de NIN / Numan performance uit 1e post hoor je toch de Polymoog wel degelijk, maar is hij gelayerd
In het intro klinkt het dunner, wrs doet die ROland dus de hele tijd mee

de trance?Kunnen de hedendaagse artiesten niet eens iets maken in de trance van 'level 42' of iets anders met jaren 70/80 invloeden?