Gary Numan-Cars

Ook leuk is de afgunst van de "pioniers" als de "poser" Numan populair wordt ipv OMD/Cabaret voltaire/Human League.

Met alle respect, maar als je al heel lang bezig bent en je ziet een totaal onbekende gast die iets doet wat jij ook al eventjes doet in een populair kinder programma babbelen over z'n make-up, dan zou ik toch ook even fronsen ;)

En niks afdoend aan Numan, maar Human League was er echt vroeg bij, ze namen dit op in 1978... Dan mogen ze van mij wel even zuur kijken.

Yup, Human League was toen geweldig! Al was ik toen meer into Ultravox met hun Systems of Romance album. Dat blijft voor mij hét album van die tijd. (ik was overigens pas 10 in dat jaar en m'n zusjes draaiden Jean Michel Jarre maar de vriend van m'n jongste zus liet me Ultravox horen...)

Zet "zanger" in dit geval maar tussen aanhalingstekens.
De enige manier dat Steve Strange de zangpartijen kon inzingen was de volgende;
Midge Ure zong en Steve had een koptelefoon op waarop hij Midge hoorde zingen. Hij zong dan mee en dat werd opgenomen. Het was de enige manier om hem niet vals te laten zingen :)

Klopt, een super slechte "zanger" Mr. Strange. Maar wel ongelooflijk gave muziek. Steve was trouwens figurant in de video for Ashes to Ashes van Bowie.

Yup

Attachments

• Ashes.jpg
    Ashes.jpg
    115 KB · Bekeken: 116
Back