Afscheid

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik neem persoonlijk even afscheid van dit forum. Voel me hier niet op mijn gemak. Zeker niet nog na een persoonlijk schrijven van 1 van de moderators. Haantje nummer 1 wordt niet aangesproken op zijn gedrag. Je mag hier dus zeggen dat iemand zeurt. Je mag gewoon een mening verkondigen, zonder met iemand rekening te houden. Iemands verkoop in twijfel brengen. Zo van "Ik zou nooit wat van jou kopen". Dat mag hier allemaal.
Ajuus guys, en nee "ik hang mezelf niet op" Was over het algemeen gezellig, buiten die paar irritante kwallen om, die maar telkens terugkeren en vergelijkbare reacties geven, gewoon om te stangen. Uit het niets, totaal niet van inhoud op het topic. Ik heb een aantal threads geopend die nogal goed liggen, dus het merendeel van de gasten hier is okay. Die reageerden wel normaal.

doegg :okdan:

Catalunya,

Ik denk dat bovenstaande reactie mijn opmerking over overdreven reageren wel ondersteund.
Jammer dat je er zo over denkt. Mocht je je bedenken, je weet me te vinden.

Ik ben zelf opgelicht voor 1000 euro op ebay. Als ik een link plaats naar een verdachte advertentie, dan wil ik anderen waarschuwen. Als dat hier niet gewaardeerd wordt en een aantal vaste klanten irriteren zich daaraan, dan zal ik ook niet meer posten. Ik geef ze gewonnen. Laat anderen maar opgelicht worden, zullen we maar zeggen. Deze maatschappij wordt echt beter wanneer iemand een ander wil helpen. Er zijn hier gewoon een aantal mensen die keer op keer vergelijkbare reacties geven op de man af. Zo van "is zeker een nieuwe hobby van je?". Dit is gewoon niet de eerste keer Acidfever. Er zitten hier gewoon gasten die keer op keer mensen maar afkraken. Daar voel ik me niet mee verwant. De tax is gewoon bereikt, dus overdreven kan zijn, maar sommigen hier leren nooit. Die blijven stangen en voelen zichzelf de beste en de wijste. Nou dan laat ik ze toch lekker in die waan!

Mensen waarschuwen is geen probleem. Je irriteren aan de manier waarop mensen reageren is ook gee probleem, dat is gewoon menselijk.

De manier waarop je reageert heb je echter volledig zelf in de hand. Je kunt ook wat gematigder reageren en nog steeds zeggen wat je te zeggen hebt.
Je hoeft daarvoor echt niet over te gaan op allerlei krachttermen of bepaalde uittingen posten, je kunt daar ook de normale manier van communiceren voor gebruiken.

Het is dan ook zeker niet zo dat je niet mag reageren, de manier waarop zijn echter wel regels voor........
Laatste reactie van mijn hand overigens, zaak is wat mij betreft gesloten.

Vindk jammer Catalunya, vond je posts altijd interessant

"acid fever" zeg dat nou eens tegen de mensen die als eerste een reactie geven. Nee dat doe je niet!
Die mensen denken niet na. Nooit van rekening houden met elkaar gehoord? Persoon in kwestie wist hoe ik zou reageren, want die opmerking "is dat een nieuwe hobby van je" is niet bijster origineel. Een aantal hier gingen hem voor "ik zal geen namen noemen, maar de personen weten vast wel wie ik bedoel. Als iemand niets van me wilt kopen, dan hoef ik dit niet op een forum te lezen. Dat kan die voor zich houden. Hij had die opmerking al eens gemaakt, hij schreef dit zelfs in zijn bericht. "Ik heb het je al eerder gezegd. Ik zou nooit wat van je kopen". Als dat normaal wordt, dan zijn we ver heen. Ook een opmerking "je zeurt" zomaar uit het niets als eerste reactie is heel normaal. Als dit forum zich zo wil profileren dan moet het dat maar blijven doen. Mooie afspiegeling van de huidige maatschappij!

Ik wens je het beste, ondanks dat ik niet zo met je overweg kon. Je laat in ieder geval 3782 berichten achter. Succes in de toekomst!

zaak is wat mij betreft gesloten.
Dat geldt voor mij ook.

In dit geval ben ik de persoon in kwestie die niet genoemd wordt. Dat Catalunya naar aanleiding van mijn opmerking tot dit besluit komt, is niet iets wat ik op m'n cv zal vermelden.

@TS: Ik betreur je besluit en zal het waardig respecteren.

en da ge bedaankt zijt, da witte.

Je hoeft je hier toch niet af te melden als je even geen zin hebt om langs te komen? Ik kom hier soms hele dagen niet en heb er nooit problemen mee gehad...

Drama queen !

Het is maar een forum hoor !

Volgens de natuurwetten van online forums zal iemand die een vertrekthread maakt altijd uiteindelijk weer terug keren. Tot over een maandje of twee? :okdan:

Weer een weg.

Gaat hard met de mensen die leuke dingen postten de laatste jaren.

Synthforum....time to evaluate!! Ik heb ook wel eens gereageerd en de reactie van de mods was ook toen iets dat ik dacht....
Nouja ook ik wordt steed minder vrolijk van dit forum (hey but i'm an addict, i must read....) en post nog amper.

Snap dat mensen zo vertrekken.

nou, in de laatste vage draad waar het mis ging was het toch wel sneu dat het na
een poging om e.e.a. weer een beetje recht te trekken onze Cat toch weer moest stoken......

Ik snap natuurlijk dat je gefrusteerd kan raken, maar je moet toch een beetje afstand houden, dat geeft j emeer adem ruimte. Je hoeft natuurlijk niet met iemand eens te zijn, maar misschien kan je inzien waarom diegene dat vind. EN je kan simpel weg niet iedereen aardig vinden.

Ik ben ook opgelicht op marktplaats btw, ik voelde het natuurlijk al aankomen, maar het was een niet al te groot bedrag en ik dacht,"heb een beetje vertrouwen in de mensheid" maar helaas....
wijze les voor mij zelf natuurlijk.

Weer een weg.

Ik niet. Je kunt ook gewoon niet meer langs komen zonder een trap na te geven. Het lijkt erop dat je jezelf hier als superforummer profileert door met een hoop bombarie op te stappen sinds Mono dat een keer heeft gedaan. Het enige "nut" dat het dient is de mods als boemannen te doen overkomen. Het is ondertussen een ondankbaar taakje, het synthforum modereren.

Het enige "nut" dat het dient is de mods als boemannen te doen overkomen. Het is ondertussen een ondankbaar taakje, het synthforum modereren.

Ach het valt wel mee, je wordt inderdaad af en toe door de mangel getrokken alsof je iets totaal onredelijks hebt gedaan als je iemand op zijn gedrag aanspreekt.

Het is alleen zo zonde, een klein beetje zelfreflectie kan een dergelijke situatie voorkomen. Tegengas geven is makkelijker en dat is dan ook doorgaans het gekozen pad. Die keuze ligt bij de persoon in kwestie en in 99% van de gevallen helpt bemiddelen dan ook niet meer. De knop is dan al om.
Zoals gezegd, er was weinig aan de hand, een verzoek om enigszins in te binden qua taalgebruik en manier van reageren was voldoende om het besluit om te vertrekken te doen vallen.

Je kunt nu eenmaal niet iedereen tevreden houden........

Weer een weg.

Gaat hard met de mensen die leuke dingen postten de laatste jaren.

Synthforum....time to evaluate!! Ik heb ook wel eens gereageerd en de reactie van de mods was ook toen iets dat ik dacht....
Nouja ook ik wordt steed minder vrolijk van dit forum (hey but i'm an addict, i must read....) en post nog amper.

je zou ook deze situatie moeten evalueren
en vraag je dan eens af waar mods t fout zouden hebben gedaan

t forum wil lui niet weg hebben. mensen maken t zichzelf onmogelijk
als er ook maar iemand aan de stoelpoten van hun virtuele ego zaagt is de wereld te klein
dat is als primaire reactie nog niet eens onbegrijpelijk, maar als je na meerdere sterke aanwijzingen nog niet in wil zien dat ook je eigen gedrag bij anderen niet door de beugel kan dan ben je niet geschikt voor een forum vrees ik
dan wordt zelfs t echte leven een taaie situatie
weg gaan als argument in een discussie, laten zien dat je het "echt meent", is natuurlijk zo slap als de hanger van mart smeets
dan heb je een mogelijkheid of veertig duizend gehad om boven de situatie te gaan staan en dan NOG laat je je inpakken door de grote boze internetwereld
GAFL zou ik dan willen zeggen

de felheid waarmee gereageerd wordt in handel-rel-draadjes geeft voor mij iig aan dat de personen in kwestie niet altijd even onberispelijk zijn in hun handelgedrag

Ik snap niet waarom iedereen altijd zn MP perikelen kwijt moet op het forum, ik wacht al maanden op een pakje maar zie je mij topics openen of de desbetreffende user door de publieke mangel halen....? Nee omdat ik denk dat je dat soort dingen beter persoonlijk via een pm kan behandelen... en ja soms ben ik een ontzentende zeurende eikel op dit forum en dat ga je je vanzelf wel beseffen, zoals Fjoesz zegt.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back