Ik neem persoonlijk even afscheid van dit forum. Voel me hier niet op mijn gemak. Zeker niet nog na een persoonlijk schrijven van 1 van de moderators. Haantje nummer 1 wordt niet aangesproken op zijn gedrag. Je mag hier dus zeggen dat iemand zeurt. Je mag gewoon een mening verkondigen, zonder met iemand rekening te houden. Iemands verkoop in twijfel brengen. Zo van "Ik zou nooit wat van jou kopen". Dat mag hier allemaal.
Ajuus guys, en nee "ik hang mezelf niet op" Was over het algemeen gezellig, buiten die paar irritante kwallen om, die maar telkens terugkeren en vergelijkbare reacties geven, gewoon om te stangen. Uit het niets, totaal niet van inhoud op het topic. Ik heb een aantal threads geopend die nogal goed liggen, dus het merendeel van de gasten hier is okay. Die reageerden wel normaal.
doegg
Ajuus guys, en nee "ik hang mezelf niet op" Was over het algemeen gezellig, buiten die paar irritante kwallen om, die maar telkens terugkeren en vergelijkbare reacties geven, gewoon om te stangen. Uit het niets, totaal niet van inhoud op het topic. Ik heb een aantal threads geopend die nogal goed liggen, dus het merendeel van de gasten hier is okay. Die reageerden wel normaal.
doegg