Update! Heerlijk, dat ik mijn zegje kan doen. Doet jullie tenslotte ook. En nee, ik ga hier echt niet meer reageren op threads. Hooguit misschien in deze om even wat recht te zetten voor die gasten die het niet begrijpen. Hooguit dat ik de marktplaats ads af en toe check. Net als Leo.
Vindk jammer Catalunya, vond je posts altijd interessant
Thanx, mag jou wel
ondanks dat ik niet zo met je overweg kon.
Ik heb je toch wel even mooi verlicht in die handel van je
Dat geldt voor mij ook.
In dit geval ben ik de persoon in kwestie die niet genoemd wordt. Dat Catalunya naar aanleiding van mijn opmerking tot dit besluit komt, is niet iets wat ik op m'n cv zal vermelden.
@TS: Ik betreur je besluit en zal het waardig respecteren.
Zomaar een tip: Probeer eens te denken met je hersenen voordat je wat opschrijft
nah ja... met wie moet ik dan over ouwe lenzen lullen hiero?
Thanx!!! Met 6-trak? Dat is nou een goede gast
Mensen waarschuwen is geen probleem. Je irriteren aan de manier waarop mensen reageren is ook gee probleem, dat is gewoon menselijk.
De manier waarop je reageert heb je echter volledig zelf in de hand. Je kunt ook wat gematigder reageren en nog steeds zeggen wat je te zeggen hebt.
Je hoeft daarvoor echt niet over te gaan op allerlei krachttermen of bepaalde uittingen posten, je kunt daar ook de normale manier van communiceren voor gebruiken.
Het is dan ook zeker niet zo dat je niet mag reageren, de manier waarop zijn echter wel regels voor........
Laatste reactie van mijn hand overigens, zaak is wat mij betreft gesloten.
Stel een keer regels voor, voor die gasten die keer op keer zichzelf willen bewijzen door lullige opmerkingen naar anderen toe. En dan ook nog in herhaling vallen!!
Voila ... exactly my thoughts (leuk voorbeeld btw)
Je weet niet waar je over praat! Komt net kijken, net uit de luiers zeker
ik bedoelde het eigenlijk anders. Internet geeft slechts toegang tot het ondersteunen van je interesse gebieden. Aangezien 99,9 procent anoniem gebeurd of is op het internet, vergeten mensen soms wel eens dat het echt maar een 'onbetrouwbare' informatiebron is.
Bijvoorbeeld, jij hebt ongetwijfeld een beeld van mij als persoon op basis van wat ik post. Ik ben er ook van overtuigd dat dat beeld heel erg ver van de werkelijkheid af staat

. Dat is helemaal niet erg, maar interpretatie van geschreven woorden kan dus heel anders overkomen dan de schrijver bedoeld.
Maar dat betekent dus ook dat je online 'informatie' niet je emotionele toestand moet laten beinvloeden. Dan is internet geen informatiebron meer, maar meer iets wat een niet realistische status in je leven heeft gekregen.
Het schrijven van theatrale afscheidsmailtjes is wat mij betreft dus een over de top reactie en een schreeuw om aandacht. Ik zie het als het niet meer in perspectief kunnen plaatsen van dingen die je op internet leest.
Het is eigenlijk hetzelfde als dat je bijvoorbeeld in de albert heijn bij de uitgang gaat zitten roepen dat je nooit meer bij albert heijn gaat winkelen omdat de cassiere iets onaardigs heeft gezegd tegen je.
En natuurlijk mag je online aangeven dat je iets wat iemand schrijft niet ok vindt. Daar is niks mis mee. Maar publiekelijk afscheid nemen van een forum vind ik heel ver van de realiteit af staan.
En jij voelt je vast helemaal geweldig door dit schrijven. Nog zo'n sukkel die het beter weet. Denkt hier even de psychiater uit te hangen hahaha
Ik heb echt totaal geen notie van wat Cat hier allemaal is overkomen, dat voorop.
Maar deze reactie vind ik kapot relativeren. Als je regelmatig post op dit forum dan zou het toch zeker een klein deel van je echte leven moeten zijn. Wat heb je hier anders te zoeken? ... En in het leven kan je soms (al dan niet terrecht) teleurgesteld of gefrustreerd raken over andere mensen waar je mee te maken hebt, en dan is het prima om dat te uiten wat mij betreft.
Eindelijk iemand die het begrijpt!

.. nee he.. ?
Misschien niet definitief Cat?
Laat het even bezinken.
In ieder geval blijf ik je volgen op Youtube, en je website.
Alle goeds, je blijft
groete, Hyper
Aardig van je goede gast
Daar schijnt ie nogal goed in te zijn vraag maar eens aan Leo
Nog zo'n looooseeer 1e klas. Dit is dus zo'n gast die ooit hier onder een andere naam aan het posten was. Die haalt keer op keer oude koeien uit de sloot.
Ik reageerde 1 keer op een advertentie onder de naam van mijn vader, omdat hij weleens post ontvangt van mij omdat ik niet thuis ben. De naam Cees stond toen op het pakketje.
Maar jij bent gewoon te zielig voor woorden. Blijft dat maar aanhalen. Wat presteer jij nou eigenlijk echt in dit leven? Of kun je alleen maar dit soort zielige opmerkingen posten.
Ik weet wel waar je opdoelt. En doe die zielepoten van een Leo en Dennis ook maar de groeten. ZIjn vast hele goede vrienden van je!
Nog zo'n sukkel, met zijn zielige puberale +1 opmerkingen.
En deze meneer is helemaal een sukkel 1e klas met zijn opmerkingen naar mij de afgelopen maanden. Is alleen maar aan het stangen geweest. Jij bent zo zielig, heb met je te doen!
wat een onzin, op een forum mag je toch zeggen wat je ergens van vindt? je hoeft het toch niet altijd met elkaar eens te zijn? Als je post op een forum, kun je ook reacties verwachten die je niet aanstaan.
Ik vind dit soort afscheidsthreads ook lachwekkend. Het is gewoon 1 grote schreeuw om aandacht en ik vraag me af of je inderdaad niet iets te veel op synthforum of internet rondhangt als je theatraal gaat zitten melden dat 'jij' weggaat.
Dus de term dramaqueen kan ik me wel in vinden

, een forum is niet je echte leven inmiddels (altans, dat zou het niet moeten zijn!).
Ga nou weer eens muziekmaken, i.p.v. je met dit soort onzin bezig te maken. Je begin threads waren nog wel aardig, ook je produkties. Dat jij je nou zo moet verlagen, tot dit soort opmerkingen. JIj gaat op zo'n manier
het dal in, i.p.v. dat je een piek bereikt.
Wat betreft de loze kreten: het bewijs is hiermee geleverd,
Zoals meerderen al opmerken: als je iets niet bevalt, gewoon links laten liggen, niet reageren.
Weer iemand die het begrijpt. Toffe gast
Of mensen zoals mij!!! Laat je niet kennen! Verdorie, vond je topics zo leuk .... he! ff je hand over je hart hoor?
Thanx toffe gast
NIET WEGGAAN CAT!!!!
als het aan (wegedit) ligt krijgen we strax alleen maar tyros1990 gasten
en hardstyle topics!!!!
Thanx toffe gast

veel succes dan maar met al die coole hardstylers hier
Zeker als "voor" het synthforum al er een leven is. Zulke gevallen begrijp ik heel goed, want voor minder dan dit was ik ook van plan om te vertrekken, alleen los ik anders op: gewoon niet posten...
Na 237 posts zou ik dat ook zeggen. En ik laat niet met me sollen.
is er synth-leven na het synthforum ?
Ja er is leven. Heerlijk voelt het. Helemaal geen afkickverschijnselen. Ga me maar weer eens wat meer op de muziek richten, i.p.v. achter de geraniums te gaan zitten op dit forum der leeghoofden.
Zoveel interessants was hier de afgelopen tijd anders ook niet te lezen of te melden. De puberale reacties van van die zielepoten zijn hiervan wel het bewijs. Die vervelen zich gewoon.
En guys. Mono-poly is niet weg, en evenals FUSE. Mono heeft 2keer binnen de minuut mij een persoonlijk mailtje gestuurd toen ik het aan de stok had met Leo
Thanx toffe gast
Ik niet. Je kunt ook gewoon niet meer langs komen zonder een trap na te geven. Het lijkt erop dat je jezelf hier als superforummer profileert door met een hoop bombarie op te stappen sinds Mono dat een keer heeft gedaan. Het enige "nut" dat het dient is de mods als boemannen te doen overkomen. Het is ondertussen een ondankbaar taakje, het synthforum modereren.
Tip: Porbeer de angel uit zo'n forum te halen. Die gasten die telkens maar triggeren. En dat doen ze heel slim en sluw. Ze weten dat er een reactie op gaat komen. Dat is nou ziek! Van die gasten die zich daardoor helemaal geweldig vinden.
nou, in de laatste vage draad waar het mis ging was het toch wel sneu dat het na
een poging om e.e.a. weer een beetje recht te trekken onze Cat toch weer moest stoken......
Nog zo'n sukkel die het niet begrijpt.
Drama queen !
Het is maar een forum hoor !
Nog zo'n peuter die net komt kijken en dan dit soort opmerkingen gaat lopen maken