Ipad in de studio

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Beetje jammer van de resolutie..

Handig gedaan van Apple, binnen korte tijd een nieuwe iPad uit brengen die zowel qua CPU als GPU 2x zo krachtig is als de meest recente voorganger. Je zult maar onlangs een iPad3 hebben aangeschaft.

Ja maar wel met de helft aan resolutie heh.. En geen retina toch?

De 3 is zo scherp dat ik m'n bril niet eens op hoef te zetten..

Lopen hier niet een aantal zaken door elkaar....de 4e generatie iPad en de iPad mini?

Lopen hier niet een aantal zaken door elkaar....de 4e generatie iPad en de iPad mini?

Je hebt gelijk.

Ik had het over de grote iPad's, diegenen die onlangs een iPad3 hebben gekocht vinden het niet zo leuk dat de verkoper c.q. Apple hen ten tijde van hun koop niet op de hoogte bracht van het feit dat de iPad4 er al aan zat te komen.

De iPad Mini is weliswaar kleiner van formaat maar relatief gezien duurder van prijs.

...diegenen die onlangs een iPad3 hebben gekocht vinden het niet zo leuk dat de verkoper c.q. Apple hen ten tijde van hun koop niet op de hoogte bracht van het feit dat de iPad4 er al aan zat te komen.

Tjah, zo zit er altijd wel een nieuw product in de mouw van die dooie gast :duivels:

Guess what?!? de iPad5 komt er vast ook zo weer aan
Apple lifecycle is op het moment ongv 12mnd. als je wat wil zal je ooit moeten instappen

[UPDATE 3.0] DM1 - The Drum Machine

[UPDATE 3.0] DM1 - The Drum Machine

Ik heb het nog niet getest maar DM1 - The Drum Machine, de beste drumachine voor de iPad, heeft nu de mogelijkheid om eigen samples te importeren, fx automation (per track) èn er is een pricedrop: €6.99 -> €3.59

Als je deze nog nooit heb geprobeerd zou ik dat nu zeker doen... :dj:

---------------------------------
What's New in Version 3.0
---------------------------------
We are happy to bring you lots of new and shiny features, that - we know - many of you requested for some time:

-Samples import (from iPod, microphone, AudioPaste, DropBox & iTunes Folder)
-Time signature
-FX per track
-FX automation
-Pads Ribbon Automation
-Export new features (separated tracks, AAC encoding & DropBox)
-Master volume track
-22 new drum kits

Bugs fixes:
-Timing precision
-Export issues
-Battery issues

MIDI implementation is coming soon in the next update!

Follow us on twitter @fingerlab

Stay tuned
The Fingerlab team

Guess what?!? de iPad5 komt er vast ook zo weer aan
Apple lifecycle is op het moment ongv 12mnd. als je wat wil zal je ooit moeten instappen

Klopt, maar tussen 3 en "4" zat wel erg weinig tijd ..

Maar da's allemaal geen probleem want het is APPLE !!

applehalo.jpg

Maar o wee als Roland/Yamaha/Korg es een keertje een nieuwe uitgebreide versie van een bestaand model uitbrengt na een hele tijd!! :D

:D Verder vind ik 't mooi en goed spul hoor!!

Knap van Apple om met een mini iPad te komen waar de specs maar mwa van zijn.

over 6 maandjes heb er de iPad Mini 2, wel met A6 processor, wel met retina display.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back