Ipad in de studio

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ok, kijk ik in Analmoog, "midi output dissabled, purchase in store" ...... Betaal je €15 voor een app werkt midi out geeneens.....
Nu ben ik er echt klaar mee!!!! Kut iPad........

Ja lekker dan
Geef eerst 50 euro uit aan Cubasis, dan 9 euro aan audiobus en 15 euro aan animoog en dan willen ze nog eens 5 euro hebben voor midi connectiviteit
Ben 75 euro verder en kan nog niks....... Echt waardeloos dit.

Nou denk dan probeer ik het even met DM1, kan je ook niet triggeren via Cubasis, je kan alleen maar op play drukken en z'n output als wav opnemen in Cubasis, verder ook totaal geen midi functionaliteit
Wat een totale deceptie zeg, waardeloos.

Nou denk dan probeer ik het even met DM1, kan je ook niet triggeren via Cubasis, je kan alleen maar op play drukken en z'n output als wav opnemen in Cubasis, verder ook totaal geen midi functionaliteit
Wat een totale deceptie zeg, waardeloos.

Die DM1 heeft nu volgens mij een update....is dit niet rechtgezet?

Reviews lezen.

Hmmmmm, beetje raar om iemand "aan te vallen" omdat hij zegt achteraf spijt te hebben dat hij wat iPad apps heeft aangeschaft die tegenvallen omdat hij andere verwachtingen had.
Beetje raar om dan meteen te suggereren dat hij het fout heeft aangepakt.

Ook als je op voorhand research doet kan iets tegenvallen.
Bijna iedereen koopt wel eens iets wat achteraf tegenviel of een totale miskoop bleek te zijn.
:okdan:

Ik val Raphie niet aan. Ik wil Raphie knuffelen :D

Ik ben er i.g.g. klaar mee, het is spielerij en de intergratie is gewoon kut, de belofte is leuk, maar of het werkt niet zoals verwacht, of je mag weer de creditcard trekken
En niet zo lopen eikelen over reviews, want dát vertellen ze daar niet, of over demo's want die zijn er niet.

Hmmm, das jammer. Heb dat inderdaad ook wel bij meerderen dingen, dat je er dan na aanschaf pas achter komt dat het het t och net niet helemaal is.

Ik ben er i.g.g. klaar mee, het is spielerij en de intergratie is gewoon kut, de belofte is leuk, maar of het werkt niet zoals verwacht, of je mag weer de creditcard trekken
En niet zo lopen eikelen over reviews, want dát vertellen ze daar niet, of over demo's want die zijn er niet.

Heeeel toevallig kwam ik die midi output in Animoog vandaag ook tegen, en ik was even aan het wtfen.

Maar aan de andere kant, waarom zou je sowieso eigenlijk de animoog midi output willen gebruiken. In principe gaat het dan alleen toch om het keyboardje en de XY pad eventueel toch?

En kan Cubasis dan niet LM-1 triggeren/syncen? (en dan de output van LM-1 in Cubasis opnemen?)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back