Gaat niet met die apps
er is nu een untethered jailbreak voor iOS 6 , dus try before buy kan nu wel

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gaat niet met die apps

Nee hoef geen jailbreak. Ik gebruik de ipad lekker als schetsboek, tijdsverdrijf op reis e.d. Kan met Cubasis zelf leuke dingen, maar et hele audiobus gebeuren is mij gewoon omslachtig.
Ik had gehoopt gewoon een app als een VSTi aan een miditrack te kunnen linken, maar het doet alleen maar audio streaming, veels te omslachtig. Dus hou het lekke bij de plugs diebin Cubasis zitten
In de studio is m'n ipad al cubase remote en voor spielerij buiten de studio ga ik geen geld meer uitgeven

Ja, ik heb er vorig weekend bijna een hele dag aan verlorenheeft iemand hier die nieuwe wavemapper al gekocht? Hij lijkt me wel leuk, maar heb er nog weinig over gehoord of gelezen kwa gebruikers ervaringen.

Ja, ik heb er vorig weekend bijna een hele dag aan verloren
Ik ben niet goed in reviews, maar als je iets specifiek wil weten...![]()
Ik denk niet dat ik die optie in het Setup scherm heb staan. Maar voor zover ik weet gaat dit enkel over de 'kwaliteit' van de audio.eigenlijk maar 1 ding, werkt die ook op 48 kHz, dit is noodzakelijk in mijn setup voor de audiosync namelijk.
Ik denk niet dat ik die optie in het Setup scherm heb staan. Maar voor zover ik weet gaat dit enkel over de 'kwaliteit' van de audio.
Wat is die audiosync eigenlijk? En waarom is die 48 kHz van belang?
dat komt omdat in mijn geval de audio gesynced wordt intern in de kronos op 48khz. Doordat bijvoorbeeld de PPG Wavegenerator maximaal op 44khz kan draaien kan ik deze niet gebruiken. Doordat de sync uit elkaar loopt klinken de sounds uit de ppg wavegenerator dan als distorted en een soort van hardcore rumble.
Als je een docking station gebruikt waarbij de audio daar afgehandeld wordt dan gaat het uiteraard goed omdat die outputs dan wel via ADAT weer omgezet worden uiteindelijk, Maar in mijn geval blijft alles in het digitale domein tot de kronos outputs en dan zijn dat soort apps onbruikbaar voor mij doordat ze tot max 44 kHz gaan.
Een beperking van de Kronos zeker?
, alleen check ik nu vooraf even of het werkt. Tot nu toe zijn er 2 programma's die problemen hebben, dus dat valt reuze mee