SpaceAgent202
Sinds 2001
doe ik dan zo ouderwets om het op te nemen met een losse recorder?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Edit 2:
Te laat, is al verplaatst door admin.
Hartstikke leuk al die iPad apps maar hoe kan ik dit het beste integreren in m'n huidige setup (midi over wifi? Via USB? Etc) en wat is nou echt de moeite waard? (bruikbare synth, fx etc voor trance muziek).
Ik heb een iPad 1, MacBook Pro, RME Babyface geluidskaart en een midi keyboard via USB.
Bedankt!
Hartstikke leuk al die iPad apps maar hoe kan ik dit het beste integreren in m'n huidige setup (midi over wifi? Via USB? Etc) en wat is nou echt de moeite waard? (bruikbare synth, fx etc voor trance muziek).
Ik heb een iPad 1, MacBook Pro, RME Babyface geluidskaart en een midi keyboard via USB.
Bedankt!
heb je voor midi over wifi nog iets speciaals nodig?
Inprincipe kun je je Ipad out direct aansluiten op je RME in, en dan midi over wifi.
Maar midi over wifi was bij mijn oude router niet zo stabiel en de normale output van de ipad is wat crappy. Dus je zou een camera connection kit en een goedkoope USB audiointerface kunnen kopen en dat dan aansluiten op je RME.
Of die iconnect box als hij uitkomt, dan heb je mid+audio over usb.
Apogee klinkt net zo goed op de ipad.
Heb zelf net achter het net gevist met door een apogee one te kopen met een powered hub, die overigens geweldig goed klinkt. 2 weken later kwamen de echte ios versies, dan had ik liever de duet gekocht uiteindelijk, that's just the way it is.
Een Alesis IO Dock is het gemakkelijkste... en stoppen met kijken naar de nieuwste apps, want die gaan meer en meer niet of niet goed op de iPad 1 draaien.Hartstikke leuk al die iPad apps maar hoe kan ik dit het beste integreren in m'n huidige setup (midi over wifi? Via USB? Etc) en wat is nou echt de moeite waard? (bruikbare synth, fx etc voor trance muziek).
Bedankt!
Een Alesis IO Dock is het gemakkelijkste... en stoppen met kijken naar de nieuwste apps, want die gaan meer en meer niet of niet goed op de iPad 1 draaien.
Het enige alternatief dat ik weet dat audio én midi doet is deze http://www.iconnectivity.com/iConnectMIDI2plus en z'n grotere broer.Is er nog een ander (liefst goedkoper) alternatief met enkel audio out en midi in/out?
Het enige alternatief dat ik weet dat audio én midi doet is deze http://www.iconnectivity.com/iConnectMIDI2plus en z'n grotere broer.