Ipad in de studio

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
enige zelfonderzoek en veel hulp van het moogforum bracht deze wijsheid:

Re: how to end filtatron on the iphone?

Postby Ledbetter » Mon Dec 30, 2013 9:27 pm
To close apps, you usually double-press the Home button, then press the "X" on the icons that appear on the bottom of the screen. With ios7, you double-press the home button, then drag the icon to the top of the screen. Hope that helps.

en dat deed het zeker, je moet het maar weten
hartelijk dank !

With ios7, you double-press the home button, then drag the icon to the top of the screen. Hope that helps.

en dat deed het zeker, je moet het maar weten
hartelijk dank !

Daar kwam ik ook pas achter toen mijn dochter het zei, eigenlijk nooit geweten dat al die appjes maar blijven aanstaan tenzij uitgeveegd.
Maar ook nooit een iphone manual oid gelezen, wie wel vraag ik mij af :)

Ikke. Ik ging me toch afvragen waarom dat ding zo tergend langzaam was zo nu en dan. Vooral als de kids alles hebben gehad wat er aan te drukken valt :D

Wellicht handige info, het Apple-lightning naar 30-pins kabeltje(niet het kabelloze adaptertje) werkt niet op iOs7. Wat ergens te debiel voor woorden lijkt, zeker voor een kabel van 40eu(wellicht van goud van binnen) om je oude apparatuur op de nieuwste iPad aan te sluiten welke vrijwel zeker op iOs7 zit. Maar goed. Niet dus, meerdere geprobeerd bij iCentre, nieuw uit doos, met meerdere iPhones en iPads aldaar, nada nul nakkes werkt niet. Wat het kabeltje dan wel doet, ik weet het niet...

RME Babyface UCX en UFX. UCX en UFX inclusief drivers en FX(Totalmix FX voor de iPad), hopelijk Babyface ook op korte termijn.

Gewoon een goede optie, een iPad is ook niet bepaald een budget-tablet.

Is er nou helemaal geen midi/audio interface voor de iPhone, met midi en audio in-out ?

Ik zag deze trouwens nog voor de iPad: http://www.sweetwater.com/store/detail/StudioCon/
Ziet er lelijk uit maar is wel een stuk goedkoper dan de concurrentie, althans in de US want in NL toch best weer aan de prijs: http://www.shopmania.nl/accessoires...studioconnect-global-audio-interface-79354127

Kijk eens op deze lijst van interfaces die met Auria werken: http://auriaapp.com/Support/auria-audio-interfaces

Ik zit met het volgende probleem;

Hoe kan ik de usbport van mijn Kingkorg aansluiten op de usbport van het Alesis io dock?

Beide hebben ze dezelfde vierkante usbingang , kan ik deze ingangen gewoon met elkaar verbinden?

Zijn er ook usbkabels met aan beide kanten zo'n vierkante usbaansluiting of moet ik hier een verloopkabeltje voor gebruiken?

Iemand die hier het antwoord op weet?

De reden dat ik de usbport van de Kingkorg wil gebruiken is omdat als ik iPolysix op het Alesis io dock gebruik ik steeds last heb van hangende noten.

Ik gebruik dan de midi uit van de KK naar de midi in van het dock

Voor zover ik weet is dit niet (werkbaar) mogelijk. Heeft te maken met host en slave USB. Als je verschillende apparaten met een USB hub zou verbinden zou geen enkele apparaat meer "weten" wie de de baas is. Misschien is het noten-blijf-hangen probleem op te lossen. Gebruik je een midi in en midi uit kabel tegelijk?

jammer dat de iPad van Apple is...
Als je ziet met wat voor crapware ze Android-systemen volladen (pads en telefoons) - blij dat Apple dat niet doet en het schoon houdt.

(nee, ben geen fan van de Apple marketing.. geweldig allinhouse systeem, maar heel die zweem van duur dus hip eromheen .. no thnks)
En zo ben je zelf hipper dan hip: iets niet gebruiken omdat het te mainstream is.

Koop wat werkt, als er iemand over miept is dat hun probleem, niet 't jouwe. Toch?

En overigens, is het eerder: hip, dus duur ;)

Heb zelf ook niet veel met de bedrijfsvoering, etc. van meneer Appel, maar 't is okee spul. :)

Kan iemand mij vertellen hoe ik kan zien welke firmware er geinstalleerd staat op mijn Alesis io Dock en hoe ik deze evtueel kan vervangen.

Ik heb bij het gnebruik van iPolysix last van hangende noten en hb totaal geen idee hoe dit komt, al mijn andere apps reageren wel goed.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back