Ipad in de studio

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Bundel is nu wel eindelijk te koop(9,99) en dus gekocht, maar heb nogal wat andere klussen voor me liggen in de studio, even kijken wanneer ik de iPad inplan :)

Wat een mooie week Borderlands 2 en Genome midi sequencer 2. Voor mij toch wel de beste ipad apps die er zijn. Vooral Borderlands is nu te gek, audiomux, audiobus en veel meer.

Borderlands 2? Is er een nieuwe versie of zit je gewoon te gamen? :)

Borderlands granular v2, met een interface die de meeste games doet verbleken. :okdan:

Iemand nog tips voor een (uitgebreide) sample editor op ipad ? Dus iets wat eventueel kan auto slicen en batch processen, naast makkelijk in/uitzoomen, crop, cut, fades, normalizen en als het even kan wat insert effecten (EQ, comp). Heb hier iets van 400+ drumsamples staan, welke in iets van 20 losse audisporen zitten. Zou handig zijn als ik niet altijd in de studio hoef te zitten.

Ik ben iets van 3 jaar afwezig geweest uit het ios wereldje, dus kan wel wat nieuwe aanbevelingen gebruiken :okdan:

Oogt ook wat kwetsbaar. Heb zelf een Xkey37 gekocht. Is toch een stuk groter dan verwacht, maar speelt wel heerlijk. wel jammer van die pipo-foto van Jordan Rudess op de doos overigens, wat een ongelovelijke dweil is dat toch...

Keith McMillen maakt mooie en robuuste dingen. Qua sequencer hoop ik dat Auria pro snel uitkomt, Fabfilter gebruiken met een touch interface is echt een droom, helemaal te gek.

Oogt ook wat kwetsbaar. Heb zelf een Xkey37 gekocht. Is toch een stuk groter dan verwacht, maar speelt wel heerlijk. wel jammer van die pipo-foto van Jordan Rudess op de doos overigens, wat een ongelovelijke dweil is dat toch...

Goeie tip! Die is ook nog is betaalbaar.

Ja, die Rudess kan ik ook niet uitstaan. Maja blijkbaar is het een soort "ultra god" voor onze prog rock vrindjes.

Ach.... :D

Attachments

• Empire-of-The-Sun-1024x768.jpg
    Empire-of-The-Sun-1024x768.jpg
    55,5 KB · Bekeken: 120
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back