Drumcomputers huren?

MSK

Psychopatisch lid
Hey.
Ben een eigen sample library aant maken voor op mijn computor.
Heb al bergen met samples gearchiveert in mappen etc.
Voor de analoge drummap zou ik graag een gehele TR 909 kit, en misschien later een 808 kit willen samenstellen.
Ik wil deze samples zelf opnemen direct vanuit het apparaat naar verschillende dingen.
T punt is, ik heb geen geld om zelf zo'n bak te kopen, en ik vroeg me af, is zoiets te huren?
Kon het nergens vinden, maarja misschien kent iemand nog een site of iets dergelijks.
Ik 'hoor' het wel.

Wageningen, Gelderland.
Ook wel handig er bij te vermelden inderdaad.

Ik wil wel even flink met een lepel op een paar pannen en deksels slaan voor je hoor :okdan:

ontopic: Google eens op [gewenste drumbak] + samples. Wedden dat je heul veul kunt vinden; zeker 808- en 909-samples. Succes!

ik heb mn 909 vaak verhuurd, oa aan mensen als Jeff Mills & Richie Hawtin als ze in Nederland draaiden en een 909 vroegen aan de organisator.

pb me maar.

Het stikt van de downloadable 909 sample sets. Is dat niet iets minder omslachtig?

Heb zat 909 etc samples op internet gevonden
haal ze toch liever van het origineel door mijn eigen gear.
Het is toch niet echt een 'eigen' sample library als ik ze van internet haal.
Zero1 pbtje zal deze avond ergens in je pb terecht komen.

Ben je een beetje mobiel qua opnemen? Je mag bij mij wel samples maken, maar ik ben de komende tijd niet echt in de gelegenheid om weg te gaan...

Qua drums kun je 808, 909, gemodde 606, kick lancet al dan niet met fx sampelen....

Ik woon in Doetinchem en koffie en bier heb ik ook hehe...

Het stikt van de downloadable 909 sample sets. Is dat niet iets minder omslachtig?

er zwerft hier op t forum ..een kit van dion onbewerkt geloofk ..tsjekit

@ zero 1 ..kreegje dan ook de tr909 terug ,, met jeffie signature erop
ken iemand die dat wel had
verkocht ook weer hier op t forum ..aan signature liefhebber hehe
org dus!

wie wil er nu een 909 met een handtekening.

Het tumult , klinkt erg aantrekkelijk , ik kan vast iemand regelen die me wilt rijden.
iMac en me geluidskaart zijn wel te verslepen.
Eventuele betaling en datum hebben we 't wel over via PB.

@ zero 1 ..kreegje dan ook de tr909 terug ,, met jeffie signature erop

Nee ik hoef hun handtekening er niet op, hoe goed ik ze ook (ooit) vond...
Zelfs hun zweterige vingerafdrukken heb ik er snel vanaf gepoetst.

Allert, ook op S.F. aanwezig, heeft wel handtekeningen van deze mannen erop. Ieder z'n smaak.

Nou, zo te lezen komt het helemaal goed.
Mocht je er met de 808 niet uitkomen kan je me een keer pb-en.

zero 1

ik wou net zeggen Allert zijn 909,...maar die staat volgens mij bij Protone (backline verhuur bedrijf in Houten/ N´gein) om verhuurd/gehuurd te kunnen worden voor wie dan ook

Ik hoor dat je het liefst zelf wil samplen, maar deze samples van Wave Alchemy zijn misschien ook wat voor je. Je kan in ieder geval veel gratis drumsamples van dit samplepack downloaden. Je moet je wel eerst registreren, wat ik zeker zou doen, want er zijn een heleboel gratis samples te halen.

Heren heren

Ja, mijn 909 staat regelmatig bij Protone, net zoals m'n MS20. Ik zal m morgen weer eens op gaan halen. Die handtekening van Jeff Mills vond ik wel geinig. Heb t m zelf gevraagd, toen er nog geen Franse manager tussen hem en crew stond. Verder staan er geen handtekeningen op. Ik heb het ding nu zeker al vele malen terugverdiend (aangezien ik m ooit voor 400 gulden gekocht heb) en laat m regelmatig onderhouden.

Groetjes,
Allert

Als je er iets mee wilt, kun je me altijd ff pmen ntuulk...

Back