klein, goed, portabel midiklavier , welke ?

sunny pedaal

ALL (Anna Loog Lid)
ben op zoek naar een klein 5 octaafs ( normaal grote toetsen, goed klavier ( orgel/synth , geen piano type) met midi. )
klein , maar kwalitatief goed.
met 1 wheel is altijd wel handig.
dacht vroeger wel eens een klavier van doepfer gezien te hebben , dat je kon dubbelklappen. daarmee echt klein en portabel. (vind het nergens meer op internet, maar zoiets dus)
wil het gebruiken live met laptop+bv b4 van ni. wil graag het gewicht en grote absoluut te reduceren en toch kwalitatief goede apparatuur mee te kunnen nemen.

wie heeft mogelijk enige tip in die richting

Een an1x weegt niet veel.
De stepsequencer en arpeggiator kunnen nog leuk zijn ook

dank je , met flightcase zit je dan toch ook alweer gauw boven de 1meter5cm, maar inderdaad wel een lekker klavier
ben inmiddels na enkele tips zover:
FoldWebCenter-507x319.jpg

http://www.infiniteresponse.com/t/?n=Features/Vax77
mooi maar erg duur.
http://www.infiniteresponse.com/t/?n=Products/Vax77#pub/images/products/FoldWebCenter-507x319.jpg
zou toch goedkoper moeten kunnen. misschien "zaag erin" anders.
daarnaast zou het handiger geweest zijn als ie meteen in een flightcase zou vouwen.
wat goedkoper mag me ook wel , ook al die features heb ik niet echt nodig.
maar het idee is wel wat ik in gedachte had.
dank reeds voor de tips en ze blijven welkom

ja , daarom zowiezo geen "piano action"met hammertjes en zo. op 'n gewoon stabiel en goed uitgebalanceerd synthesizer keyboard met een goede touch , moet het voor mij wel lukken .
denk dat klein zowiezo een lastiger iets wordt. 5 octaaf is wel het minimum, en met uitzondering van dat dure mooie ding hierboven heb ik ze nog niet onder de 100cm
tja , wensen ..

die korg is inderdaad vrij handzaam, dubbelklappen zal wel niet te doen zijn, maar hij is wel mooi smal en licht . zoiets in een flighcase ipv plastic , en dan het liefst dubbelklapbaar, voor die prijs, en dan mogen ze de geluiden nog houden ook.
al die schuiven van de akai maken hem wat breed, heb ik ook niet echt nodig met kore controler en extra b4controler.
1, niet te grote, tas en een keyboard , hoeveel sounds kan een man nog dragen..

ik heb de lpk25 is wel héél klein maar voldoet met de laptop prima

kom ik niet echt weg op , is meer om een soundje uit te proberen of iets inspelen, live spelend kom ik daar mee in de knel
maar hij ziet er wel ook kek uit

Back