G
Guest
Guest
Hij is veel leuker dan ik verwacht had..tegen het einde mis ik wel iets wat mijn aandacht vashoud..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Ik snap niet zo goed het nut van een dubstepremix als je de funk van de gabber behoudt (0,0% funk dus...) Het is ontzettend recht toe-recht aan, terwijl het bij dubstep juist lekker is om in dat slepende ritme mee te gaan![]()
Ik vind die wobble bass wel erg op white collar grime lijken van mistabishi, vooral dat vraag-antwoord spel.
Misschien werkt een combi van strak op de tel (wat hier voor wat spanning zorgt) naar wat slepender (wat de spanning misschien wat inlost) wel leukIk hou zelf ook meer van de authenieke dubstep feel maar dan zou het weer zulke cliché dubstep worden.
Ik wilde een soort mix tussen gabber en dubstep maken.. beetje experimenteel dus.

en mag wel wat duisterder a la Broken Note zeg maar en dan op z'n Dark Raver's.
Keep up the good work, komtie dan he in dubstep versie is zeker een erg goed idee

Vocal er helemaal uit
Die maakt het hele nummer nogal dommig en dat is jammer want het klinkt best ok.
Of het serieuze dubstep is weet ik niet, want de muzieksoort ken ik niet.
Paul

die vocal is juist vet,.. draagt de hele track,.
Al dat gezoek naar dat semi intellectuele,..
Die vocal heeft een onwijze riddim,.. is lekker underground,.
Ik Denk,... Als je dit,.. zoals ie nu is,..op een vette 20k set hoort op een dubstep party in rotterdam,.. gaat t dak er af!!