Kom Tie Dan Hè! (Dubstep Mix)

Hij is veel leuker dan ik verwacht had..tegen het einde mis ik wel iets wat mijn aandacht vashoud..

Ik vind die wobble bass wel erg op white collar grime lijken van mistabishi, vooral dat vraag-antwoord spel.

Hij is zeer lekker! Ook voor mij geldt: beter dan verwacht, zeker na alle bagger versies die ik reeds hoorde. Ik vind alleen die vocal zelf zo saai altijd, maar dat doet verder niets af aan jouw kunstwerkje :D

Ik snap niet zo goed het nut van een dubstepremix als je de funk van de gabber behoudt (0,0% funk dus...) Het is ontzettend recht toe-recht aan, terwijl het bij dubstep juist lekker is om in dat slepende ritme mee te gaan :)

Ik snap niet zo goed het nut van een dubstepremix als je de funk van de gabber behoudt (0,0% funk dus...) Het is ontzettend recht toe-recht aan, terwijl het bij dubstep juist lekker is om in dat slepende ritme mee te gaan :)

Ik hou zelf ook meer van de authenieke dubstep feel maar dan zou het weer zulke cliché dubstep worden.
Ik wilde een soort mix tussen gabber en dubstep maken.. beetje experimenteel dus.

Ik hou zelf ook meer van de authenieke dubstep feel maar dan zou het weer zulke cliché dubstep worden.
Ik wilde een soort mix tussen gabber en dubstep maken.. beetje experimenteel dus.
Misschien werkt een combi van strak op de tel (wat hier voor wat spanning zorgt) naar wat slepender (wat de spanning misschien wat inlost) wel leuk :)

Ik snap uiteraard geen reet van Dubstep en dat soort zaken, maar ik vind t dus niks. T is leuk geknipt enzo, maar ik vind t een beetje slome gebeurtenis zo.

Vocal er helemaal uit
Die maakt het hele nummer nogal dommig en dat is jammer want het klinkt best ok.

Of het serieuze dubstep is weet ik niet, want de muzieksoort ken ik niet.

Paul

komp tiet ajn hje kjomp tjie taan hje kjom tjijt tjajn jhjejejh
Godverdomme wat heb ik een hekel daar aan zeg!
PFOEH:r

die miks is daar al tegen een stukje aan den beterende hand!

Deze is 1 van de {oef} manieren van een step af te dubben hallojoela!!!

Vocal er helemaal uit
Die maakt het hele nummer nogal dommig en dat is jammer want het klinkt best ok.

Of het serieuze dubstep is weet ik niet, want de muzieksoort ken ik niet.

Paul

die vocal is juist vet,.. draagt de hele track,.
Al dat gezoek naar dat semi intellectuele,..
Die vocal heeft een onwijze riddim,.. is lekker underground,.
Ik Denk,... Als je dit,.. zoals ie nu is,..op een vette 20k set hoort op een dubstep party in rotterdam,.. gaat t dak er af!!

Wat betreft die mix,.
Ik zou,.
nog wat bass er in draaien,. met een beetje kkgrrr er op,..
die wobble dubbelen een octaaf lager er zachtjes onder plakken!
Triplets Space Echo op de snare hier en daar en ook wat delay en verb als fx op andere punten er in draaien,. beetje meer dub dus.
En dan nog 16 maten een andere riddim er in knallen.
Wat subtiele sound effects,. om er een verhaal in te breien en t de hele tune interessant te houden.
En iets meer grime op de vocal,..

Dan een dikke clip er op en hop,. op youtube,.. Gewoon,. voor de fun,. Je weet maar nooit!!
Misschien wordt dubstep wel heel groot ,. zou zomaar kunnen.:mega:

die vocal is juist vet,.. draagt de hele track,.
Al dat gezoek naar dat semi intellectuele,..
Die vocal heeft een onwijze riddim,.. is lekker underground,.
Ik Denk,... Als je dit,.. zoals ie nu is,..op een vette 20k set hoort op een dubstep party in rotterdam,.. gaat t dak er af!!

Je kent het origineel niet, wel? Heeft alle hitlijsten en radiostations wel gehaald zo ongeveer, om maar niet te spreken over zo ongeveer elke dance party waar die plaat grijs gedraaid is.

Back