Voor RM1x gebruikers die NIET versie 1.13 hebben

+1 voor mpc, serieus : beste sampler + midisequencer ineen die ik me kan voorstellen

Ik denk dat de meeste RM1x bezitters ook wel de MPC kennen en ondanks dat de mpc 'serieus de beste sampler + midisequencer ineen is' toch een os 1.13 update willen voor hun RM1x.

;)

Ik fiets nog steeds op een gare omafiets, terwijl een renfiets sneller en efficienter is.

Ik heb geen RM1x meer maar het probleem was inderdaad om iemand te vinden die zijn 1.13 wilde laten copieren.
Als je iemand kan vinden die hem even af wil staan zijn er wel forumleden die hem uit kunnen lezen en branden.

Ik krijg van de week een V1.13 (gekocht via Ebay) dus al er iemand is die deze kan kopiëren.

+1 voor mpc, serieus : beste sampler + midisequencer ineen die ik me kan voorstellen

mwah, ik heb een RS7000 én een MPC5000, en wat sequencing mogelijkheden betreft vind ik dat de RS7000/RM1X een MPC zwaar overklast.
Alleen al het feit dat je in de RS7000 niet alle loops even lang moet maken maar binnen een pattern met loops van verschillende lengtes kan werken (in verschillende maatsoorten erbovenop) is redelijk geniaal...
Het rammen op de pads is bij de mpc dan weer super.
Spijtig dat op de RS de twee pads quasi onbruikbaar zijn, anders had je echt het beste van twee werelden.

Back