Wat is momenteel de beste softwarematige reverb?

Valhalla Room! En die Nomad DRV2080 oid vind ik ook erg fijn.
Lexicon is hardware en softwarematig gewoon niet het meest allround, maar voor klassiek en meer akoestische dingen kan een lexicon 300 me nog steeds verbazen. Net als de preset 'jazz chamber' in de lexicon mpx1.. maar het blijft een smaak kwestie..

Betaalde plugs:
-X-verb
-Empty250 van harry is geweldig zelfde als die van uad alleen dan echt goed
-Als je een UAD kaart hebt de nieuwe Lexicon
-LX480 van Relab zelfde als die van uad alleen dan echt goed

Gratis:
Vroeger de ambince van smart electronix reverb gebruikt. Ga die ook weer eens testen. Was altijd enorm zwaar, maar vond hem top.

vst

vst

Hallo met Marc,ik denk dat lexicon aardig in de buurt komt als je het mij vraagt,GR

Betaalde plugs:
-X-verb
-Empty250 van harry is geweldig zelfde als die van uad alleen dan echt goed
-Als je een UAD kaart hebt de nieuwe Lexicon
-LX480 van Relab zelfde als die van uad alleen dan echt goed
[..]

LX480 is niet hetzelfde als de UAD Lexicon 224, dus ik vind het een beetje gek dat je dan vervolgens zegt "alleen dan echt goed".

Potverdikkie, wat benne die Valhalla plugs lekker!
Heb de demo's sinds dit weekend es gedownload, ValhallaRoom en ValhallaÜberMod staan op het lijstje om binnenkort aan te schaffen...

Zoals te horen, is het verschil tussen met en zonder (beide plugs op de chain) is wel erg groot... :D

Attachments

• InMotion.mp3
    1,8 MB · Bekeken: 111
Aether is zeker nice, gebruik hem heel veel, hij houdt alleen wel van een flinke slok CPU

kHeb hem ook in de vorm van Audio Damage EOS.

Erg bruikbaar :)

Vergis je niet maar EOS klinkt echt anders dan Valhalla Room.. compleet andere algoritme, ook al is het van dezelfde developer. Bovendien zitten er 10 algoritmes in ValhallaRoom. :)

vind de pcm erg goed, en de altiverb en ook nog altijd de waves.
eventueel combinaties hiervan

Back