Zoiets voor een DAW / DJ van de toekomst

Inderdaad, heel mooi ding.

Trouwens, met zoiets kan het publiek eindelijk ook zien wat je aan het doen bent, weliswaar in spiegelbeeld maar 't is toch al heel wat anders dan het kijken naar iemand die verborgen zit achter z'n laptop.

swel cool, maar ik plak nog vast aan de old school vinyl plaatjes methode :kroon: niet dat ik niet open sta voor moderne technologie :D maar dit is te veel van het praktische, en ik die cdjs al erg vind :L Nu kan echt IEDEREEN dj worden. maar het ziet er wel strakjes uit.

Vind 't opzich wel geinig :)

Als je dan TOCH wil DJ-en, dan zo!

is toch gewoon virtual-DJ / Traktor op een interactive whiteboard? zie nog niks revolutionairs anders dan een 120" touchscreen

is toch gewoon virtual-DJ / Traktor op een interactive whiteboard? zie nog niks revolutionairs anders dan een 120" touchscreen
Volledig waar, maar het geeft een veel betere smoel op het podium.
Hebben die jongens met die draadjes en kastjes het al moeilijk, want die lijken meer op een stel radio-amateurs die China willen ontvangen op de korte golf, zo'n wit gezicht achter een laptopje is wel erg saai, toch?

Wat ik me wel afvraag: is het een animatie (zoals die balletjes-orkersten) of bestaat dit ding echt? (naam, fabrikant, importeur en prijs)

Wout

Heel gelickt. Als je per ongeluk een keer te veel tikt op het scherm schiet de bpm omhoog of omlaag of valt de bas weg. Ik ben hopeloos conservatief.

Maar stoer is het wel.

Back