• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

opruiming div muziek rommeltjes

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

matrixxx

Ouwe rot
aangezien ik weer eens aan het opruimen ben en telkens met wat troep blijf hangen bied ik ook aan jullie de volgende troep aan

stapel future music met cdtjes ongeveer 50 stuks
nog een stapeltje engelse en duitse muziek bladen met cdtjes ook een 20 stuks ongeveer

wat metalen behuizingen van de poly6 2x jx8p m1 dk70 en 80 dx7 (leuk voor decoratie of wat)

roland MPU ipc T midi interface voor je oude computer (ding is ook heel oud) met isa kaart (hehehehe echt oud)

ps kom het wel halen aub want ik ga het niet inpakken allemaal

en wat de prijzen zijn mag jij bepalen zolang het maar redelijk is en ik hoef er niet rijk van te worden als ik er maar van af kom omdat ik het zonde vind om het weg te gooien

Re: opruiming div muziek rommeltjes

Origineel geplaatst door zoe
aangezien ik weer eens aan het opruimen ben en telkens met wat troep blijf hangen bied ik ook aan jullie de volgende troep aan

stapel future music met cdtjes ongeveer 50 stuks
nog een stapeltje engelse en duitse muziek bladen met cdtjes ook een 20 stuks ongeveer

wat metalen behuizingen van de poly6 2x jx8p m1 dk70 en 80 dx7 (leuk voor decoratie of wat)

nou als mn net gekochte jx8p van zn stand ,.flikkert komik bij jouw een onbekraste behuizing halen ,zoe
kunje er anders geen wieln en stuur op zetten leuk voor kleine kinderen
spelender wijs worden ze muziekant
jaja hehe

FF iets minder on-onderwerp misschien, maar het zit zo: Ik heb een Juno 2 met wat beschadigde toetsen, heeft de JX nou de zelfde soort (metaalplaat-gewogen) toetsen of niet? Als dat zo is en je heb zoiets dergelijks liggen, dan ben ik erg geinteresseerd, en als je ook nog toevallig een behuizing van een Juno 2 hebt dan neem ik die ook graag over!!!
M'n Junotje doet het perfect,t is alleen jammer dat er wat krassen op zitten, dus die haal ik liever weg als t ff kan, t oog wil ook wat he?

Origineel geplaatst door Laurens O
FF iets minder on-onderwerp misschien, maar het zit zo: Ik heb een Juno 2 met wat beschadigde toetsen, heeft de JX nou de zelfde soort (metaalplaat-gewogen) toetsen of niet? Als dat zo is en je heb zoiets dergelijks liggen, dan ben ik erg geinteresseerd, en als je ook nog toevallig een behuizing van een Juno 2 hebt dan neem ik die ook graag over!!!
M'n Junotje doet het perfect,t is alleen jammer dat er wat krassen op zitten, dus die haal ik liever weg als t ff kan, t oog wil ook wat he?

toetsen heb ik wel liggen voor de rolands die je opnoemt

de behuizingen die hier staan zijn niet meer als nieuw en mooi zijn ze ook niet
op de polysix behuizingen na

iemand nog oog naar die behuizingen anders denk ik dat ik ze maar naar de belt breng

mensen ik heb die troep nog steeds liggen op de behuizingen na die zijn allemaal weg

heb nog over de muziek bladen met cd tjes bied maar wat of evt ruilen tegen kabels of snakes

ok heb ik nog vele toetsen hier liggen voor div synths

furure musics zijn verkocht

nog over

8x keys met cd
8x keyboards met cd
nog wat engelse sos en de mix met cd
en een stapeltje midi en recording nederlands

boekies

boekies

Origineel geplaatst door zoe
furure musics zijn verkocht

nog over

8x keys met cd
8x keyboards met cd
nog wat engelse sos en de mix met cd
en een stapeltje midi en recording nederlands

engelse sos ,...heftig
doe mij een kilo
serieus welke sos en mix zijn het, ik heb er zelf unx aantal,
k wil ze wel hebben ,...lekker leesvoer
engelse mags zijn drie x fater/dikker dan ,...
@#$2interface ...
check je pb ,...wiehelptzoe
van de duitse rest!!!
:halleluja

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back