Harlem Nights
Stamgast
Ik zit serieus over een nieuwe Tom O SEM te denken - gewoon voor die geweldige sound, al is het anderzijds qua features een klein beperkt kastje.. Bedoel, voor 2x het geld, heb je ook een OBXa... Of, een hele CP70, om maar iets te noemen... En toch, die SOUND.... Ik hoor heel veel 70s-80s OB 4 voice klassiekers terug in die brute osc, ook kan hij een Pro One aan vind ik - en dan dat filter, heeeerlijk
..
Bij de MIDI versie kun je eenvoudig ook al je poly's er doorheen halen en ze met note priority / octave settings aandikken, dit trekt me wrs meer dan de patch versie met meer routings
Benieuwd naar nog wat meer ervaringen / meningen hier op t forum? Voegt het genoeg toe als je al wat analoge synths hebt?

.. Bij de MIDI versie kun je eenvoudig ook al je poly's er doorheen halen en ze met note priority / octave settings aandikken, dit trekt me wrs meer dan de patch versie met meer routings
Benieuwd naar nog wat meer ervaringen / meningen hier op t forum? Voegt het genoeg toe als je al wat analoge synths hebt?

... Nu in de studio steeds bijna meteen in tune
)