nieuw: LFO expander voor uitbreiding op je synth

wouw

Ouwe rot
Samen met forumlid lil'markie heb ik een tijd geleden een LFO module ontworpen. Ik wilde zo'n apparaatje hebben om aan te sluiten op mijn CS80, ARP2600 en minimoog. We zijn nu zo goed als klaar en in plaats van er één te maken heb ik een kleine serie voorbereid. De expander is met de hand gebouwd maar ziet er professioneel uit. Kijk maar eens op de website www.lfo-expander.com
Daar vind je meer foto's, audio-voorbeelden, een handleiding en meer info met betrekking tot de mogelijkheden.

In het kort genereert het apparaatje een LFO met gelijktijdig regelbare intensiteit en snelheid. Verder kun je er een sweep/bend signaal mee maken, kun je 2 CV's bij elkaar optellen en kun je een CV afzwakken. Bediening kan met de hand of met een voetpedaal.

Wellicht heeft iemand interesse in zo'n expander. Via de website kun je me dan mailen. Ik heb slechts een paar modules kant-en-klaar liggen en aangezien het bouwen veel tijd kost kan ik niet inschatten wanneer ik er meer kan bouwen.

Hierbij een plaatje:
total.JPG

Ziet er mooi uit. Puntje van kritiek, Die schroeven aan de voorkant zijn erg groot. Verder zeer mooi

Samen met forumlid lil'markie heb ik een tijd geleden een LFO module ontworpen. Ik wilde zo'n apparaatje hebben om aan te sluiten op mijn CS80, ARP2600 en minimoog. We zijn nu zo goed als klaar en in plaats van er één te maken heb ik een kleine serie voorbereid. De expander is met de hand gebouwd maar ziet er professioneel uit. Kijk maar eens op de website www.lfo-expander.com
Daar vind je meer foto's, audio-voorbeelden, een handleiding en meer info met betrekking tot de mogelijkheden.

In het kort genereert het apparaatje een LFO met gelijktijdig regelbare intensiteit en snelheid. Verder kun je er een sweep/bend signaal mee maken, kun je 2 CV's bij elkaar optellen en kun je een CV afzwakken. Bediening kan met de hand of met een voetpedaal.

Wellicht heeft iemand interesse in zo'n expander. Via de website kun je me dan mailen. Ik heb slechts een paar modules kant-en-klaar liggen en aangezien het bouwen veel tijd kost kan ik niet inschatten wanneer ik er meer kan bouwen.

Hierbij een plaatje:
total.JPG
ziet r zekers mooi uit
begrypk datjet voorje cs80 gebruik
lfo,s te weinigf ..heeft de cs80 wek genoeg in s dan ?

iig mooi conceptje
benieuwd naar price\

375? niet weinig maar zo te zien is het ding zijn geld wel waard.
zo zie je maar weer mensen... iets goeds kost altijd knaken ook al bouw je het zelf.

Netjes! Je wilt vast wel vertellen hoe je zo'n goed-uitziend kastje gemaakt hebt, toch?

Dat wil ik zeker ! Het geheel is in 3D CAD ontworpen. De kast is van staal. De uitsparingen zijn CNC gestansd en het zetwerk (buigen) is op een laser-gestuurde kantbank uitgevoerd. De lak is slijtvaste poederlak. De opdruk is door een drukkerij aangebracht (2-componenten zeefdruk). Industriële kwaliteit dus allemaal.
Op de websites zijn 2 foto's van het productie-proces te zien.

Dat wil ik zeker ! Het geheel is in 3D CAD ontworpen. De kast is van staal. De uitsparingen zijn CNC gestansd en het zetwerk (buigen) is op een laser-gestuurde kantbank uitgevoerd. De lak is slijtvaste poederlak. De opdruk is door een drukkerij aangebracht (2-componenten zeefdruk). Industriële kwaliteit dus allemaal.
Op de websites zijn 2 foto's van het productie-proces te zien.

BUILD 2 LAST HEHE
PUIK WERKJE IDD [ enig tippie asje der bv 2 color tone [obie blauw ... ] of bv
3 colors paint op had gedaan ala maestro ...;-]]]
wast egt ..mega af geweest

bis voor een leuk hollands ..new conceptje

Heel erg cool! Gaaf dat je je idee omgezet hebt in een product! Ik heb hem niet zo nodig, maar hij lijkt me bruikbaar als je een van de synths bezit die jij noemt. Geweldig!

Dit is werkelijk prachtig gemaakt ! Proficiat.

Heb wel bedenkingen qua kostprijs om dit alles zo prof uit te voeren om dan op kleine schaal te verkopen (aantallen).
Gebruikers van modulaire synths (en met kennis) zouden de functies ook wel met andere modules kunnen uitvoeren...
dus wordt het een echte 'must have' voor de 'don't wont to or don't know how'.

Gaaf ding hoor, erg mooi gemaakt. Veel opties, veel in/outs. Is het ook mogelijk om de LFO te retriggeren/resetten?

Back