edwinemanuel
Gedeactiveerd account
ha ja topic kan op slot : ha ja totaal geen intresse
maakt ook niet uit ik vermaak me wel
maakt ook niet uit ik vermaak me wel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
)Wat voor de fucking damn hell zou ik een motherfucker als Hilltree (nog hem noch z'n moeder ken ik) willen uitschelden? Daar heb ik een klas vol kinderen voor en bij hoge nood een vrouw! Eikel!ha anyway : ps ps stel je een live audio gesprek voor tussen de al vloekende hilltree en ( de eeuwig vriendelijke ) wout blommers
dat zou ik wel eens willen horen ha ja

Het is grappig, maar nu ik die post weer eens doorlees, het meest harde woord dat er in staat is eigenlijk 'eikel'. Daarvan is het twijfelachtig of dit nu gemeend is of niet... p.s .ik heb totaal geen problemen met mijn leeftijdsgenoot wout

ps ps wout geen animo voor mn idee dus : ja dat vind ik wel jammer maar ja een mens kan niet alles hebben nietwaar
maar ja dit heeft wel de toekomst : stel je voor : in de toekomst heet elke pc een ingebouwde telefoon en webcam ( als je dat wilt tenminste ) en ja als je dan bijv op een site bent kan je automatisch gelijk een belletje plegen naar een specifiek persoon zonder dat je iemands msn eerst hoeft te vragen.......
direct acces..... ja velen mensen zoals mij hebben geen schoom en instaleren direct als het kan zo een communicatie apparaat....
als iemand je een vervelend belletje geeft dan is het ook simpel : je doet hem gewoon op ignore....
zo zal de toekomst pc een mix worden van televisie en webcam en telefoon : kort om een multi-media device........
ik zou er gelijk voor tekenen ha ja ..... maar ja wat ik poneer is nog wel toekomst muziek ....
... te veel naar Starwars gekeken -de olde versie natuurlijk)