zijn er ook liefhebbers voor voice chat op SF?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ok ff reageren op de startpost meteen:

Ik heb ook jaren op Yahoo gechat (voornamelijk in music: electronica 1 of 2) en op een gegeven moment begonnen ze met voicechat.
Wat je kreeg was dat er vreselijk irritante mannetjes en vrouwtjes de hele tijd harde platte dancemuziek aan het afspelen waren in de chat (bij voorkeur 2 of 3 tegelijk) of dat er over en weer afgezeikt werd.
Geef mijn portie maar aan fikkie (of aan Hilltree ;))

-C-

ha ja ik zie dat de menigen verdeeld zijn over yahoo chat

zelf vind ik het erg gezellig : en ik kom vaak in chatroom paganisme.... en dan heb je altijd lui die met elkaar gaan zitten chatten live via de audio en ja ik vind het dus erg gezellig......

de audio kwalitiet is erg laag dus ha ha.... ik kom ook in electronica chatroom en dan heb je van die lowfi djs en dat klinkt allemaal heel krakerig maar ha ja ik vind het dus gezellig....

ha anyway : ps ps stel je een live audio gesprek voor tussen de al vloekende hilltree en ( de eeuwig vriendelijke ) wout blommers

dat zou ik wel eens willen horen ha ja
Wat voor de fucking damn hell zou ik een motherfucker als Hilltree (nog hem noch z'n moeder ken ik) willen uitschelden? Daar heb ik een klas vol kinderen voor en bij hoge nood een vrouw! Eikel!

Hierbij is de eeuwigheid dus voorbij...

Wout

En een sprekende computer, alsjeblieft niet...
Nooit geweten dat Hilltree kon schelden...

Hallo edwinemanuel.

Ik zie eigenlijk ook niets in een voice chat hier op dit mooie forum.
En als daar echt behoefte aan is , is er natuurlijk nog msn of skype.
Ik weet dat sommige leden onder hun profiel deze optie aan hebben staan , en dat men hierdoor dus in het [voice] contact kan komen met andere leden.
probeer het eens,
met vriendelijke groet Hilltree

p.s .ik heb totaal geen problemen met mijn leeftijdsgenoot wout

... p.s .ik heb totaal geen problemen met mijn leeftijdsgenoot wout
Het is grappig, maar nu ik die post weer eens doorlees, het meest harde woord dat er in staat is eigenlijk 'eikel'. Daarvan is het twijfelachtig of dit nu gemeend is of niet :D

Wout

ps ps wout geen animo voor mn idee dus : ja dat vind ik wel jammer maar ja een mens kan niet alles hebben nietwaar

Beste Edwin,

Denk maar even dat we geen slapeloze nachten hebben m.b.t. jouw ideeën over een voice-chat op het forum. Ik denk dat een beetje veel van het goede wordt. Bovendien heb jij taaloze mogeljikheden op voicechat her en der om op te treden totdat je hart tevreden is.

(Alhoewel... Als mensen mij opeens horen praten krijgen de laatste tijd min of meer kippenvel muejejejjeje)...

Maar even serieus, iemand die meisjes op het SF wilt spreken kan op andere platformen wat gezelliger krijgen dan hier vind je niet?

maar ja dit heeft wel de toekomst : stel je voor : in de toekomst heet elke pc een ingebouwde telefoon en webcam ( als je dat wilt tenminste ) en ja als je dan bijv op een site bent kan je automatisch gelijk een belletje plegen naar een specifiek persoon zonder dat je iemands msn eerst hoeft te vragen.......

direct acces..... ja velen mensen zoals mij hebben geen schoom en instaleren direct als het kan zo een communicatie apparaat....

als iemand je een vervelend belletje geeft dan is het ook simpel : je doet hem gewoon op ignore....

zo zal de toekomst pc een mix worden van televisie en webcam en telefoon : kort om een multi-media device........

ik zou er gelijk voor tekenen ha ja ..... maar ja wat ik poneer is nog wel toekomst muziek ....

maar ja dit heeft wel de toekomst : stel je voor : in de toekomst heet elke pc een ingebouwde telefoon en webcam ( als je dat wilt tenminste ) en ja als je dan bijv op een site bent kan je automatisch gelijk een belletje plegen naar een specifiek persoon zonder dat je iemands msn eerst hoeft te vragen.......

direct acces..... ja velen mensen zoals mij hebben geen schoom en instaleren direct als het kan zo een communicatie apparaat....

als iemand je een vervelend belletje geeft dan is het ook simpel : je doet hem gewoon op ignore....

zo zal de toekomst pc een mix worden van televisie en webcam en telefoon : kort om een multi-media device........

ik zou er gelijk voor tekenen ha ja ..... maar ja wat ik poneer is nog wel toekomst muziek ....

De mannen van Kraftwerk waren de pioneers op dat gebied. Het zal trouwens ook in de toekomst de mogelijkheid verschijnen dat je met een klik op je toestsenboard de persoon die je wilt aanspreken naar jou toe komt, als een hologram...

(Iemand kan dromen hé :P... te veel naar Starwars gekeken -de olde versie natuurlijk)

O ja: is het jou niet opgevallen dat al die virtuele sociale netwerken beginnen met de overgang naar een vermindering? Ga jij naar myspace en kijk hoeveel virtuele (actieve of geen) nieuwe bezoekers krijg in de loop van een week... Maarja, dit is even offtopic... Op zondagavond komen er alle creatieve ideeën naar ons toe

Laatst gewijzigd:
ha ja inderdaad : het zal wel eerder een vloeistof zijn dan een hologram..... ik denk dat eerste materiaal makkelijker te nano-modden is dan de tweede : het licht......

ha een virtueel biertje drinken met wout blommers holgram dat is wel cool ha ha ha

De laatste keer dat ik een biertje ging drinken moets m'n zoon me thuisbrengen...

Wout

Attachments

• 0264VaderToeDrinkNietMeer.jpg
    0264VaderToeDrinkNietMeer.jpg
    174,5 KB · Bekeken: 107
:slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back