Elka Synthex

O jee. Tijd voor popcorn....

Maareh, hij heeft ook een jupiter-8 voor 4200 euro staan. Alles bij elkaar 50.000 aan vraagprijs. Die heeft vast weer de staatsloterij niet gewonnen.

Die Leica M9 is echt heeeeeel vet! Die M7 Hermes editie ook maar film is wel lastig..

Doe mij een frikandel speciaal en een broodje kroket.:mega:

Oeps, effe on topic: Synthex is toch zo als een Tyranosuarus Rex, toch? Ook zo'n fosiel?

Ik van de betere polysynths out there...FANTASTISCH KLINKEND INSTRUMENT!!!!

;{ wat een mooie spullen.
Die kerel heeft vast enorme geldproblemen.
Ik helaas ook, dus (ondanks dat ik hem graag van z'n spullen af wil helpen) kan ik hem helaas niet helpen...:D

Of 't is een soort handelaar - die spullen goedkoper in het buitenland koopt en met wat winst in Nl probeert te verkopen (mag van mij hoor). Ik denk ook dat zeker in Be sommige mensen gewoon aankopen als belastingaftrek gebruiken of zonder BTW kopen (zeker zulk nieuw fotogerief) en dan verkopen op tweedehands markt (mag eigenlijk niet natuurlijk). Joris

Ik kreeg dit terug van hem:

Hallo Niels,

Ik ben gevestigd in Engeland, maar ik heb contact opgenomen met een professioneel bedrijf dat de JP8 zal leveren op uw adres in 2-3 dagen. Ik zal betalen voor de verzending en verzekering vergoedingen. Nadat u ontvangt de JP8, zal u 7 dagen te testen en te inspecteren alles. De betaling zal worden opgestuurd naar het bedrijf via een beveiligde overschrijving, niet voor mij. Als u besluit niet aan de JP8 houden na de 7 dagen van de inspectie, zal het bedrijf restitutie van het volledige bedrag van geld. Het bedrijf zal vrijlating van de betaling aan mij, alleen nadat u uw aankoop te bevestigen. Als u akkoord gaat, stuur me dan uw volledige naam, adres en telefoonnummer, dus ik kan het organiseren van de scheepvaart procedures.

Mvg.
Daniel

kan vast niet goed zijn, ik dacht namelijk dat het in Utrecht stond?

OK dus gewoon een oplichter. Normaal gezien vragen die toch te lage prijzen??

Vind het vreemd dat hij op 2dehands.nl adverteert, waarom niet op het veel populairdere MP?
Dat is al verdacht :smeris:
Heb hem net een bod van 1800 euro voor de Synthex gemaild, ben ik dan ook een oplichter :D

Laatst gewijzigd:
Het stinkt een weinig naar de misdaad :maffia:

Let ook nog op met e-mailtjes, nooit een link aanklikken in hun e-mails en hier of daar inloggen (bv op E-bay), zo krijgen ze je gegevens te pakken (spoof-mail) en kraken je acount, innen je paypal betalingen etc.

Ze worden wel steeds beter, deze could have fooled me, ik kreeg een vriendelijke en bijna-correct Nederlandse mail terug.
Bovendien het correcte antwoord op een inhoudelijke vraag die ik had gesteld en foto's die ik nog niet eerder ergens anders had gezien.
De bullshit-detector ging dus niet meteen aan... griezelig dat!

Back