Elka Synthex

Ik vind het griezelliger dat niemand die lui blijkbaar iets kan maken.....kwestie van prioriteiten, mensen flitsen dat lukt anders wel prima.

Ha John! Ik zag dit plaatje en moest meteen aan jou denken! ;)

Speed_trap.jpg

Das mooi Hans :) ik zie alleen niet helemaal in waarom, maare was jij voornemens om zo'n bedrag neer te tellen voor zo'n ouwe Italiaan ?

Ah, omdat er maar weinig plaatjes zijn waarin de sterke arm der wet zo mooi wordt verenigd met het fraais hetgeen de Amerikaaanse automobielindustrie ons bracht ;)

Nee, zo'n Italiaan wil ik niet (tenminste niet voor dat bedrag). Ik had wel trek in die sexy Japanse in zwart/regenboogkleurige outfit. Maar het is eigenlijk ook te gek, wat je daarvoor moet ophoesten...

Ik had wel trek in die sexy Japanse in zwart/regenboogkleurige outfit. Maar het is eigenlijk ook te gek, wat je daarvoor moet ophoesten...
Tsja, voor zo'n bedrag kun je heel wat uurtjes doorbrengen met een overjarige fraai besnorde bulgaarse.
Die juup kom ik ooit nog wel eens tegen op de Luikse markt. Zonder stekker dat dan weer wel.

Wel even melden aan marktplaats hé - verdwijnt gewoonlijk snel. Maar ja komt wel terug.

Luigi, je bent gewoon jaloers dat ik meer in Japanners zie... ;)
PM me even over die Bulgaarse, wil je?

Ze worden wel steeds beter, deze could have fooled me, ik kreeg een vriendelijke en bijna-correct Nederlandse mail terug.
Bovendien het correcte antwoord op een inhoudelijke vraag die ik had gesteld en foto's die ik nog niet eerder ergens anders had gezien.
De bullshit-detector ging dus niet meteen aan... griezelig dat!

Het is inderdaad handiger als ze keihard bevestigen dat de Hammond B3 inderdaad compleet is met verlagingskit en dubbele Webers, en dat the product binnen de 2 dagen uit Griekenland naar mij thuis gestuurd kan worden.

Die gast gebruikt zo'n achterhaalde en doorzichtige techniek. Het gaat altijd hetzelfde:
- verkoper lijkt in de buurt te wonen
- hij verkoopt de meest schitterende instrumenten
- als je contact op neemt blijkt hij heel ergens anders te wonen (altijd net even iets te ver om zelf op te halen)
- Ze geven je een link naar een bank voor de betaling (een look-a-like van bijvoorbeeld ABN Amro)
- Als je de truc niet door hebt vul je daar je gegevens in en met deze gegevens plunderen ze jouw rekening.

Dit soort gasten kom je meestal tegen op de minder professionele verkoopsites.
tweedehands.nl en be zijn daar een voorbeeld van.

HONDEN!

Back