hallo iedereen, na lang lezen ga ik hier ook is iets posten 
ik ben al een tijdje met muziek bezig als amateur dj & ik vind het enorm leuk om met de effecten op men djm 400 te spelen en dergelijke
nu loop ik al even met het idee om zelf geluid te gaan maken ,mijn muzieksmaak gaat vooral uit naar :
- electro( boys noize , les petit pilous , ... )
- fidget -house ( sound of stereo , gtronic , laidback luke , te veel om op te noemen
)
ik wil dus vooral met de pc gaan werken en wat controllers , ik weet niks van deze termen af dus ik kan dingen weleens fout noemen
ongeveer zoals in dit filmpje van op de ableton website :
klik
op de website van een winkel hier in het dorp kwam ik dezelfde controller als in het filmpje tegen , en dan nog afgeprijsd ook
:
Akai - APC 40 Ableton MIDI Controller
maar mijn oog viel ook op de nanoserie van korg :
nano serie
nu wat zouden jullie mij aanraden , ik heb een budget van een 1000 euro , maar ik wil vooral mijn geld nuttig besteden
zijn de bovengenoemde dingen goed ,slecht ,te duur, ... ?
mijn bezittingen op muziekgebied zijn momenteel enkel: mijn laptop , 2 cdj400's , een djm 400 , een oude versterker en 2 sony boxen
PS : bij de akai apc 40 zit nog een versie van ableton bijgeleverd trouwens

ik ben al een tijdje met muziek bezig als amateur dj & ik vind het enorm leuk om met de effecten op men djm 400 te spelen en dergelijke
nu loop ik al even met het idee om zelf geluid te gaan maken ,mijn muzieksmaak gaat vooral uit naar :
- electro( boys noize , les petit pilous , ... )
- fidget -house ( sound of stereo , gtronic , laidback luke , te veel om op te noemen
)ik wil dus vooral met de pc gaan werken en wat controllers , ik weet niks van deze termen af dus ik kan dingen weleens fout noemen
ongeveer zoals in dit filmpje van op de ableton website :
klik
op de website van een winkel hier in het dorp kwam ik dezelfde controller als in het filmpje tegen , en dan nog afgeprijsd ook
Akai - APC 40 Ableton MIDI Controller
maar mijn oog viel ook op de nanoserie van korg :
nano serie
nu wat zouden jullie mij aanraden , ik heb een budget van een 1000 euro , maar ik wil vooral mijn geld nuttig besteden
zijn de bovengenoemde dingen goed ,slecht ,te duur, ... ?
mijn bezittingen op muziekgebied zijn momenteel enkel: mijn laptop , 2 cdj400's , een djm 400 , een oude versterker en 2 sony boxen
PS : bij de akai apc 40 zit nog een versie van ableton bijgeleverd trouwens
) vereisen ook weer een sprong in budget.