ik ben op zoek naar een microfoon die een wijd bereik heeft

ha? HEYY!

Ik heb zelf ook synthesizers gehad :haha;hey, en ik kon er geen soep van maken; Dus ben ik maar muziek gaan maken hey:

toen dat ook niet lukte ben ik maar slap gaan lullen op fora hey, haha, hoehoe.
gaat me goed af hey!

volgens mij ben je voor sommige forum leden (HEY) door de mand gevallen, en word je HEY niet meer HEy serieus genomen...
of juist wel serieus GENOMEN.

Als afsluiter wil ik nog een keer HEY zeggen, en wat leestekens vergallen. :)*#)_$*

BOEMBAM!

ja ach rubbah mij raak je niet zo erg op die manier hey? ik heb gelukkig geen bevesting of mijn muziek goed is nodig van jou.....

maar ja ik denk wel als iemand zo gaat praten op dit forum dat je nog wel eens een aardig persoon wegjaagd : dat denk ik wel.....

wat mij vooral opvalt is dat edwin het woord "ja" wat meer aandacht wil geven..

Don't be silly... Laat het gewoon zoals het is. Hij heeft al de tips en info gekregen voor wat hij wilt, dus nu... AAN DE SLAG ZEG...

ik zat juist aan hey te denken.

JA HEY!

ik wil je niet wegjagen hoor...dat doe je namelijk zelf al :)

ben je toevallig ook een zeeuw, hey?

ik dacht dat er gedragsregels bestonden op dit forum ?
Geldt blijkbaar niet voor rare snuiters met vage vragen.

TYPEN IN UPPERCASE of lekker onzinnig vet, mag dat ?
Welke leestekens zijn toegelaten ? Ik vraag het me echt af :::

=)=)=)=)=)=)

OINK

ja een voorganger zei : alles hoeft niet duur te zijn : en ja dat klopt ook hey? kijk Sade die werkte ook met een yamaha dx7 en ja daar zitten echt prachige rhodes klanken in hey?

Ja, maar toen Sade die DX7 gebruikte ja, was dat ding natuurlijk wel ontzettend duur HEY.
Dat zo'n DX7 nu voor weinig verkocht wordt ja, is natuurlijk een he(y)el ander verhaal.
't Is dus niet zo ja, dat Sade destijds met goedkoop spul werkte hey.

reneypela, die weeyt alles van sadey hey

Even zonder gekheid, ben je er nu al uit wat je voor die 1500 euro gaat kopen Ed?
'k ben namelijk best benieuwd naar de totale setup die je in gedachten hebt.

ha ja ik wil wel heel veel alleen ja teveel dus....dus ik moet heel de tijd dingen van mn lijstje schappen : wat ik wel zeker weet is dat ik als eerst voor 100 ofzo een antieke sampler koop ( met toetsen en floppy ) die heb ik nog nooit gehad in mn studio dus daar ben ik wel erg benieuwd naar.....

en vast staat dat ik een mic koop ( van 300 ) en waarschijnlijk een kaospad ( die lijkt me ook erg cool )

twijvel over een korg ms2000 een cr8000 een dx11 en een juno60 en een hohner pianet....( ik twijvel welke 3 van die 5 ik moet van mn lijst schappen dus ha ha )

Als je aan een strak budget zit, zou ik persooonlijk de Juno 60 van je lijstje schrappen.
't Is een prachtige synth, maar erg beperkt in klankenpalet.
Het probleem met de Juno 60's is dat je tegenwoordig praktisch niet meer onder de 600/650 euro vind en dat is wel een heel erg groot deel van je budget.
Maar verder is het een heerlijke synth hoor. 'k Heb 'm zelf ook.
Je zou natuurlijk ook een Juno 6 i.p.v. een Juno 60 kunnen kopen. Die is toch wat goedkoper dan een 60 en kan klankmatig exact hetzelfde. Hij heeft alleen geen patch geheugen en dcb interface.
Samplers vind je wel voor rond de 100 euro, maar eentje met toetsen is misschien nog lastig te vinden voor 100 euro.

ja ik heb al aardig wat dingen gehad in mn leven maar gingen kapot of zijn gejat of weg gegeven of geruild :

synton modulair : lang geleden en jammer weg gedaan
moog een paar veschillende modellen ( niet de allerduurste maar we op een dag had ik een coole electrische piano van moog )
en ummm... oja juno 106 ( die mis ik meer als de synton eerlijk gezegd ) maar op een dag deed ie het niet meer.....

ook een rhodes gehad maar die viel ook op een dag uit elkaar ( teveel naar gigs gesjouwd denk ik )

en nog veel meer ha ja.... nu is (bijna) alles weg en begin ik weer opnieuw...

Koop een DAW, snelle desktop PC/ouwe mac G5, goeie geluidskaart,monitors en een mic, dan is je geld op en kan je tenminste aan het werk.
Gratis VST's gebruiken.
Daarna zal ik er pas een synth bij kopen, want zonder de bovenstaande dingen kan je uberhaupt geen goede opnames maken.

grtzzzRb

Als je zoveel gear uitleent, kan je dan zelf niet ergens een goeie mic + pre-amp lenen?
En 'm dan, geheel volgens de gebruiken in je subcultuur, niet teruggeven?

Back