Zeldzame Fender Rhodes student piano

ik had ook op een dag een rhodes .... maar die heb ik net weg gedaan omdat ie kapot was

maar ook op een dag was in van plan om hem te modden : heel het zware van de machine eruit te slopen ( al het mdf en hout enzo ) en om dan een heel makkelijk tilbare rhodes over te houden met dus een kastje van modern plastic er omheen ( sorry voor diegene die dit een doodzonde vinden ha ha )

maar bij deze rhodes die te koop staat ind ik het wel jammer dat ik niet zoveel geld heb boehoe.... ik zou hem nog kopen ook

idd wat voorganger zegt : jetsons ha ha i love it....

Laatst gewijzigd:
pfff ben je bezig om net als ron een eigen taaltje te creeeren ofzo?

Altijd weer lachen, die sellers op ebay:
"In excellent working condition. Has a few dead keys." 8o)

Toen ik een verkoper van een D50 vroeg waarom hij me niet op voorhand verteld had dat de aftertouch kapot was en enkele toetsen geen velocity hadden (ik had letterlijk gevraagd "werken ALLE functies nog perfect?" en daar een dikke ja op gekregen), was zijn prachtige antwoord:

"ja maar die aftertouch gebruik je toch niet, en die kapotte toetsen zitten in het bovenste octaaf. Daar speel je toch niet."

Et voila, weeral een perfect werkend apparaat! :okdan::stupid

Bijna zo mooi als die advertentie voor een huis:

"Mits enig werk instapklaar":stupid

:kroon:

Toen ik een verkoper van een D50 vroeg waarom hij me niet op voorhand verteld had dat de aftertouch kapot was en enkele toetsen geen velocity hadden (ik had letterlijk gevraagd "werken ALLE functies nog perfect?" en daar een dikke ja op gekregen), was zijn prachtige antwoord:

"ja maar die aftertouch gebruik je toch niet, en die kapotte toetsen zitten in het bovenste octaaf. Daar speel je toch niet."

Et voila, weeral een perfect werkend apparaat! :okdan::stupid

Bijna zo mooi als die advertentie voor een huis:

"Mits enig werk instapklaar":stupid

:kroon:

Het is heel moeilijk om een objectief waarde oordeel van een verkopende partij te krijgen.
Soms zijn ze niet in staat het instrument te begrijpen, soms hebben ze gewoon een andere standaard.

Back