• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Atari Mega ST4 + monitor en software

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

n0_key

wazzaaa!
Hoewel ik 'm lang bewaard heb vanwege warme gevoelens voor dit beestje wordt het nu tijd om ruimte te maken.

Dus, een complete set, Mega ST4, SM124/125 monitor (zw/w, typenr. moet ik nog ff checken), keyboard/muis, HP printer, dozen software op diskette, inclusief 1 of 2 versies van Cubase.

Ik dacht zelf aan 75 euro...

Is toch niet zo'n drama. Alles past prima op floppies, het is maar midi. Bovendien kan je er gewoon nieuwe flops in gebruiken, dat is een stuk betrouwbaarder dan een bijna 15 jaar oude HD...
Qua sneheid maat het ook bijna geen zak uit volgens mij.

Origineel geplaatst door n0_key
Qua sneheid maat het ook bijna geen zak uit volgens mij.

Nee, da's niet helemaal waar. Heb HD bij huidige ST en dat scheelt aanzienlijk in snelheid. Bovendien heb ik geen zin om alles de hele tijd op 1001 floppy's te moeten opslaan, snap je?

P.S. over 15 jaar oude HD's gesproken: mijn HD = letterlijk 18 jaar oud en heeft nog NOOIT enig probleem gegeven, maar dan ook echt nooit.

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door shortwave
Nee, da's niet helemaal waar. Heb HD bij huidige ST en dat scheelt aanzienlijk in snelheid. Bovendien heb ik geen zin om alles de hele tijd op 1001 floppy's te moeten opslaan, snap je?

P.S. over 15 jaar oude HD's gesproken: mijn HD = letterlijk 15 jaar oud en heeft nog NOOIT enig probleem gegeven, maar dan ook echt nooit.
Ik kan dit idd ook beaamen, ik gebruik ook nog steeds m'n originele HDD, nooit geen problemen mee gehad en het is toch echt sneller...

Origineel geplaatst door shortwave

P.S. over 15 jaar oude HD's gesproken: mijn HD = letterlijk 15 jaar oud en heeft nog NOOIT enig probleem gegeven, maar dan ook echt nooit.

IS goed mannen. Als je dat wilt moet je er dus een HD'tje bijzoeken. Maar ehm, jij hebt toch al een HD? Hoef je toch enkel maar je ST te vervangen door dit monster? :engel:

Origineel geplaatst door n0_key
IS goed mannen. Als je dat wilt moet je er dus een HD'tje bijzoeken. Maar ehm, jij hebt toch al een HD? Hoef je toch enkel maar je ST te vervangen door dit monster? :engel:

Nope, wil graag Mega ST met bijbehorende veel grotere HD..... sorry!

P.S. ben nog es ff nagegaan, maar mijn HD nadert al de 20 jaar.... jaartje of 17-18

Mega ST/E

Mega ST/E

Ik had zo een mooie Mega ST/E ('enhanced') met groot scherm Sm 125 en 60 MEGABYTE HD (jawel 60 Mega byte!!!) Heeft ongeveer 10 jaar vlekkeloos dienst gedaan, zelfs zo goed dat ik hem altijd als reserve sequenser bij heb gehouden, tot vorig jaar.
Tesamen met een legale Cubase 3.0 met manual en een Midex + heb ik daar vorig jaar nog 500 euro van gemaakt !

En sorry dat ik het moet zeggen, (ff of topic) maar qua midi-timing was die Mega ST/E veeeeel strakker dan mijn huidige P4 met AMT8...

Bumperdebump!

Heeft dan niemand nog interesse in zo'n vette MEGA ST4? Doe een leuk bod of kom met een leuke ruil. Ik kan bijvoorbeeld nog wel een zootje patchsnoertjes gebruiken ;)

Hrddisk

Hrddisk

De Voorman heeft voor een leuk bod nog wel een harddisk(40 mb) erbij voor de completer willende kopers onder ons voor de MEGA st..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back