Wat is volgens jullie het beste time stretch algorithm?

Nee dan moet je in die man z'n ballen knijpen... maar ohhh het is een vrouw.
(0 x gelezen staat er nog).

Gelieve resultaten te plaatsen daar kan men meer mee doen dan stomme commentaar !

Ik zou niet weten wat er mis is met commentaar.
We (jullie) zijn op zoek naar de beste oplossing.
Dan zal je dus ook commentaar nodig hebben

Maar ik zal wel niets meer zeggen, want het wordt blijkbaar niet op prijs gesteld.

Paul

Ik zou niet weten wat er mis is met commentaar.
We (jullie) zijn op zoek naar de beste oplossing.
Dan zal je dus ook commentaar nodig hebben

Maar ik zal wel niets meer zeggen, want het wordt blijkbaar niet op prijs gesteld.

Paul
Paul :
'We' zijn niet op zoek naar de beste oplossing.
De bedoeling is gewoon alle oplossingen hier te plaatsen.
Eens dat gebeurt is kan ieder zelf kiezen en oordelen (of op de markt gaan staan...).

Pas dan heeft commentaar zin, omdat iedereen dan mee kan oordelen, i.p.v. de een of ander zijn mening te moeten slikken zonder meer !

Nee dan moet je in die man z'n ballen knijpen... maar ohhh het is een vrouw.
(0 x gelezen staat er nog).

Gelieve resultaten te plaatsen daar kan men meer mee doen dan stomme commentaar !

Over stom commentaar gesproken.............

En dan nog is het een kwestie van smaak als je gaat luisteren. Als je echt wilt weten wat het beste algoritme is, moet je het wis-/natuurkundig benaderen en het algoritme zelf analyseren. Dat is wetenschappelijk en objectief. Met luisteren ga je al de mist in als je niet iedereen over de gelijke geluidskaart en monitors laat luisteren, [edit]en niet met dezelfde oren (heeft niemand). Mijn gehoor zit bv even in een dip door een klein verkoudheidje. Allemaal zo subjectief als wat dus![/edit]

Laatst gewijzigd:
@audiocollage
Ik wil graag een sample pitchen van laag en dan oplopend naar hoog en stretchen van snel naar langzaam.

(...)
* menu-volgorde gebruikte bewerking voor Pitch Shift : Effects=>Pitch Bender
a3135766-224-facepalm%20monkey.jpg

Ik vind je idee om de verschillende algoritmes eens te vergelijken best leuk, maar volgens mij komt het er niet helemaal lekker uit in dit topic...

Back