Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
krijg ineens andere verplichtingen in mn schoenen geschoven 
Origineel geplaatst door Roel
ik wil niet heel onorigineel zijn, maar ik kan nietkrijg ineens andere verplichtingen in mn schoenen geschoven
![]()

Origineel geplaatst door shortwave
Je loopt dus de hoofdingang van het station uit, over de brug en dan ga je links de Zeedijk op. (Dus niet het Damrak opgaan.)
De Zeedijk loop je helemaal uit tot aan de Nieuwmarkt.
Die steek je dwars over naar de Kloveniersburgwal.
Dan nog klein stukje doorlopen en dan is De Engelbewaarder aan je linkerhand. Olé!

Origineel geplaatst door Mike-E
Jeetje, hoe kom ik daar met de auto? Ben totaal onbekend in A'dam. Moet wel een beetje snel naartoe kunnen rijden want wil niet teveel missen van de VST Days![]()
Origineel geplaatst door shortwave
Met de auto? Op zaterdag?? Naar de binnenstad van Amsterdam???
Je maakt een grapje, toch?
Nee, maar wel naar Amsterdam toe. Niet een parkeergarage die goed bereikbaar is, om vervolgens via een tram de plaats van bestemming te bereiken?

Wil sowieso alvast opmerken dat een eventuele volgende meeting beter in Utrecht (en dan niet hartje centrum) gehouden kan worden. Wel zo sociaal voor alle leden. Of ze nu uit A'dam, R'dam, Groningen of Maastricht komen.
Origineel geplaatst door cyan_circle
ja maar dit is geen grote meeting, slechts een pre-meeting van mensen uit amsterdam waar toevallig heel veel anderen op af komen.
de volgende grote meeting is in utrecht (hoe gaat het daarmee trouwens?)
drinken en lullen over alles behalve synthesizers 
Die grote meeting wordt geregeld..Origineel geplaatst door cyan_circle
ja maar dit is geen grote meeting, slechts een pre-meeting van mensen uit amsterdam waar toevallig heel veel anderen op af komen.
de volgende grote meeting is in utrecht (hoe gaat het daarmee trouwens?)