14 juni 17:00 pre-meeting Amsterdam

* Schop

Nog anderhalve week en dan is het zover, en komt half synth-liefhebbend Nederland naar een obscure kroeg in Amsterdam. Dus als er nog gegadigden zijn... Laat het ff weten, en wordt je op de lijst gezet!

:doei:

Ik haak af

Ik haak af

Ik moet afhaken mensen.. zo'n tripje naar Amsterdam kost me kapitalen... en die heb ik niet. Tevens is er een Sonic Planet hier in Venlo :)

ik wil niet heel onorigineel zijn, maar ik kan niet :( krijg ineens andere verplichtingen in mn schoenen geschoven :erm:

Ik ben wel blij dat marten dubbel komt! Altijd gezellig!

Ik ga trouwens niets van MH mee nemen, want ik moet eventjes bezuinigen. Dus bass-molecules, toch bedankt!

ROUTEKAARTJE VANAF A'DAM C.S.

ROUTEKAARTJE VANAF A'DAM C.S.

Je loopt dus de hoofdingang van het station uit, over de brug en dan ga je links de Zeedijk op. (Dus niet het Damrak opgaan.)
De Zeedijk loop je helemaal uit tot aan de Nieuwmarkt.
Die steek je dwars over naar de Kloveniersburgwal.
Dan nog klein stukje doorlopen en dan is De Engelbewaarder aan je linkerhand. Olé!

Attachments

• plattegrond3.jpg
    plattegrond3.jpg
    124,9 KB · Bekeken: 84
Re: ROUTEKAARTJE VANAF A'DAM C.S.

Re: ROUTEKAARTJE VANAF A'DAM C.S.

Origineel geplaatst door shortwave
Je loopt dus de hoofdingang van het station uit, over de brug en dan ga je links de Zeedijk op. (Dus niet het Damrak opgaan.)
De Zeedijk loop je helemaal uit tot aan de Nieuwmarkt.
Die steek je dwars over naar de Kloveniersburgwal.
Dan nog klein stukje doorlopen en dan is De Engelbewaarder aan je linkerhand. Olé!

Jeetje, hoe kom ik daar met de auto? Ben totaal onbekend in A'dam. Moet wel een beetje snel naartoe kunnen rijden want wil niet teveel missen van de VST Days ;)

Re: Re: ROUTEKAARTJE VANAF A'DAM C.S.

Re: Re: ROUTEKAARTJE VANAF A'DAM C.S.

Origineel geplaatst door Mike-E
Jeetje, hoe kom ik daar met de auto? Ben totaal onbekend in A'dam. Moet wel een beetje snel naartoe kunnen rijden want wil niet teveel missen van de VST Days ;)

Met de auto? Op zaterdag?? Naar de binnenstad van Amsterdam???

Je maakt een grapje, toch?

Re: Re: Re: ROUTEKAARTJE VANAF A'DAM C.S.

Re: Re: Re: ROUTEKAARTJE VANAF A'DAM C.S.

Origineel geplaatst door shortwave
Met de auto? Op zaterdag?? Naar de binnenstad van Amsterdam???

Je maakt een grapje, toch?

Nee, maar wel naar Amsterdam toe. Niet een parkeergarage die goed bereikbaar is, om vervolgens via een tram de plaats van bestemming te bereiken?

Re: Re: Re: Re: ROUTEKAARTJE VANAF A'DAM C.S.

Re: Re: Re: Re: ROUTEKAARTJE VANAF A'DAM C.S.

Nee, maar wel naar Amsterdam toe. Niet een parkeergarage die goed bereikbaar is, om vervolgens via een tram de plaats van bestemming te bereiken?

Transferium (= grote garage) bij de Amsterdam Arena, en dan de metro richting CS, ritje van ca. 10 minuten. Stap uit bij halte Nieuwmarkt en sta je praktisch naast het cafe!

Gaan er ook nog DSF'ers uit omgeving Groningen naar de meeting?
Ben ik wel even benieuwd naar :)

Heb niet zo stil gestaan bij het feit dat het in hartje Amsterdam is, buiten het feit dat het dus zaterdag-winkeldag is.

Het was en is de bedoeling om na de VST Days richting Amsterdam te rijden, mits het niet te laat wordt.

Wil sowieso alvast opmerken dat een eventuele volgende meeting beter in Utrecht (en dan niet hartje centrum) gehouden kan worden. Wel zo sociaal voor alle leden. Of ze nu uit A'dam, R'dam, Groningen of Maastricht komen.

Wil sowieso alvast opmerken dat een eventuele volgende meeting beter in Utrecht (en dan niet hartje centrum) gehouden kan worden. Wel zo sociaal voor alle leden. Of ze nu uit A'dam, R'dam, Groningen of Maastricht komen.

ja maar dit is geen grote meeting, slechts een pre-meeting van mensen uit amsterdam waar toevallig heel veel anderen op af komen.
de volgende grote meeting is in utrecht (hoe gaat het daarmee trouwens?)

Origineel geplaatst door cyan_circle
ja maar dit is geen grote meeting, slechts een pre-meeting van mensen uit amsterdam waar toevallig heel veel anderen op af komen.

Yep! We gaan gewoon lekker :biertje: :biertje: :biertje: drinken en lullen over alles behalve synthesizers ;)

Origineel geplaatst door cyan_circle
Die grote meeting wordt geregeld..

Back