14 juni 17:00 pre-meeting Amsterdam

het begon op het teras

Attachments

• dsc00003.jpg
    dsc00003.jpg
    119,6 KB · Bekeken: 88
Origineel geplaatst door BCA303
Nou jongens niet zo flauw. Kom maar op.... wanneer is de ECHTE meeting?? ;)

De datum van de echte meeting was dus de primeur.

Door mijn persoonlijk toedoen is dit nog niet mogelijk geweest om bekend te maken omdat ik de datum nog niet geprikt heb

Mijn excuses hiervoor dus. Ik had ook belooft aan Bambam om het geregeld te hebben voor de premeeting wat dus niet gelukt is.

De datum wordt bekendgemaakt zodra hij bevestigd is

Origineel geplaatst door Roel
okee heren, de primeur was een Lokkertje...
iets om de mensen die niet zijn gegaan gek te maken :) zo bijzonder was het dus niet

nou zelfs ALS het een lokkertje was, heeft het niet echt geholpen qua opkomst he?

Ik had een enorme kater van vrijdag.. Die heeft tot zondag middag geduurd.

Misschien is het maar goed ook dat ik niet gekomen ben...

DSC00007.JPG

Ik weet niet of ik me in had kunnen houden met dat opschrift erachter.. ;)

"Self-service on terras!" met een dametje ervoor... hmmm

Origineel geplaatst door nick nova
Fuse is de bink helemaal rechts.

Die jonge god die zo intellegent kijkt. ;)

Maar dat is Da Fransz.
Toffe gozer. :)

Die foto van Bamse is gewoon briljant.
En jammer dat die dames niet geschoten zijn want dat zat JB nu extra te balen. ;)

Alleen waren die bardames wel een beetje pissed-off omdat ze dachten dat we met twintig man zouden komen eten.
En ik, in mijn onwetendheid, een van die meiden vertellen dat er een aantal ff bij de Mac aan het happen waren.
Vond ze niet grappig..........:dubbel:

Origineel geplaatst door fuse

Maar dat is Da Fransz.

Ik ben bang dat ik dat niet ben..........

Ik ben overigens wel een toffe gozer dus ik kan me de verwarring voorstellen ;)

Origineel geplaatst door fuse

Maar dat is Da Fransz.

Niet helemaal: hij heet Frans, en begeeft zich op het forum onder de naam Silvercloud. En zeker een toffe peer. Maar iedereen die de moeite heeft genomen om te komen is een toffe peer ;)

Origineel geplaatst door FuzzyStone
Alleen waren die bardames wel een beetje pissed-off omdat ze dachten dat we met twintig man zouden komen eten.
En ik, in mijn onwetendheid, een van die meiden vertellen dat er een aantal ff bij de Mac aan het happen waren.
Vond ze niet grappig..........:dubbel:

Nee, ze was ook een beetje serieus IMO, maar niet verkeerd om te zien :)

Het was wel jammer dat het meisje met wie ik alle afspraken had gemaakt er niet was, want die had het absoluut geen punt gevonden dat wij naar de Mac gingen....

:W

Jongens, ik zie dat mijn afmelding in de verkeerde topic stond (in de meeting van vorige week)...het schaamrood staat me dus op de kaken...mijn welgemeende excuses alsnog. Maar ja, ik MOEST gewoon echt ergens anders zijn: nl. bij de doop van mijn neefje wiens peetoom ik ben....daar kan je gewoonweg met goed fatsoen geen nee tegen zeggen....

Ik moest wel toen de pastoor begon te prevelen over 'de vader, de zoon en de heilige geest' onbewust denken aan 'the fader, the sound and the holy groove' zoals dat bij iemand (ik weet ff niet meer wie) in z'n onderschrift staat....

Ik hoop dat jullie ook zonder Bazzi genoeg lol hebben kunnen maken.... :)

Origineel geplaatst door bazziman
Jongens, ik zie dat mijn afmelding in de verkeerde topic stond (in de meeting van vorige week)...het schaamrood staat me dus op de kaken...mijn welgemeende excuses alsnog. Maar ja, ik MOEST gewoon echt ergens anders zijn: nl. bij de doop van mijn neefje wiens peetoom ik ben....daar kan je gewoonweg met goed fatsoen geen nee tegen zeggen....

Ik moest wel toen de pastoor begon te prevelen over 'de vader, de zoon en de heilige geest' onbewust denken aan 'the fader, the sound and the holy groove' zoals dat bij iemand (ik weet ff niet meer wie) in z'n onderschrift staat....

Ik hoop dat jullie ook zonder Bazzi genoeg lol hebben kunnen maken.... :)

Mede-forummers, laat ons bidden voor deze afvallige, opdat de Here hem vergeving moge schenken. Wellicht dat hem dan deze keer Gods toorn bespaard zal blijven, zodat hij bij een onzer volgende heilige meetings in volle gezondheid en bij vol verstand wél aanwezig zal zijn. Ha-Ha-Ha-Haleluja.;)

Back