Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door BCA303
Nou jongens niet zo flauw. Kom maar op.... wanneer is de ECHTE meeting??![]()
Origineel geplaatst door Roel
okee heren, de primeur was een Lokkertje...
iets om de mensen die niet zijn gegaan gek te makenzo bijzonder was het dus niet
Origineel geplaatst door Roel
okee heren, de primeur was een Lokkertje...
iets om de mensen die niet zijn gegaan gek te makenzo bijzonder was het dus niet

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Ik weet niet of ik me in had kunnen houden met dat opschrift erachter..![]()

Origineel geplaatst door nick nova
Wie is dat ongure type op dat terras naast Fuse?
Origineel geplaatst door nick nova
Fuse is de bink helemaal rechts.

Origineel geplaatst door fuse
Die jonge god die zo intellegent kijkt.
Maar dat is Da Fransz.
Toffe gozer.

Origineel geplaatst door fuse
Die jonge god die zo intellegent kijkt.
Maar dat is Da Fransz.
Toffe gozer.![]()

Origineel geplaatst door FuzzyStone
Alleen waren die bardames wel een beetje pissed-off omdat ze dachten dat we met twintig man zouden komen eten.
En ik, in mijn onwetendheid, een van die meiden vertellen dat er een aantal ff bij de Mac aan het happen waren.
Vond ze niet grappig..........![]()

Origineel geplaatst door bazziman
Jongens, ik zie dat mijn afmelding in de verkeerde topic stond (in de meeting van vorige week)...het schaamrood staat me dus op de kaken...mijn welgemeende excuses alsnog. Maar ja, ik MOEST gewoon echt ergens anders zijn: nl. bij de doop van mijn neefje wiens peetoom ik ben....daar kan je gewoonweg met goed fatsoen geen nee tegen zeggen....
Ik moest wel toen de pastoor begon te prevelen over 'de vader, de zoon en de heilige geest' onbewust denken aan 'the fader, the sound and the holy groove' zoals dat bij iemand (ik weet ff niet meer wie) in z'n onderschrift staat....
Ik hoop dat jullie ook zonder Bazzi genoeg lol hebben kunnen maken....![]()