Samples ? Zo gaat dat bij jouw Raphie! Ik kan je verzekeren dat alles hier realtime is.
Hier ook hoor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Samples ? Zo gaat dat bij jouw Raphie! Ik kan je verzekeren dat alles hier realtime is.
Ja ik heb het als wave geupload alleen die site zet het om naar verrot kwalieteit.
Weet iemand een site waar ik grote waves kan uploaden ??

Ik bedoel : weet iemand een site waar mijn wave niet gecompressed word ? zodat de kwalieteit behouden blijft??
@ SteveJ : dat is een sampletje van 4 noten tegelijk uit de jp8080 ( oops tog een sample ) , maar wel in een sampler afgespeeld. Dus alsnog realtime reverb erover.
Hoe is het gemaakt : druk je hand plat op 4 witte toetsen naastelkaar zodat in het midden 2 witte noten naast elkaar ingedrukt worden zonder zwarte ertussen, wet reverb erover, klaar is kees.
@ notch : ik denkt niet dat jij mijn goedkope rommel aan jouw duure gear wilt hangen, van mij mag het : ik heb een hele zak vol.
ik denkt niet dat jij mijn goedkope rommel aan jouw duure gear wilt hangen, van mij mag het : ik heb een hele zak vol.

Volgens mij gaan alle goede muziekanten nu pas een beetje over naar dubstep.