Midi Korg Monopoly

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

303zalig303

gebruikte oscillator
Heb zo'n chd poly midi ding gekocht,
geïnstalleerd,
wil ik men keyboard (midi en op korg zelf) bespelen
helft van de noten komt niet door.
De connector is te zwak en doet zijn job niet goed door rond al de pinnen te sluiten
dus als je hard duwt op de connectie doet ie het wel.

Los daarvan gaat de monopoly niet dicht omdat de connectie op het chdtje te groot is en wordt weg geduwd...

Iemand zelfde ervaring gehad met deze midi-uitbreiding ?

:(

Ik heb die midi uitbreiding ook en bij mij werkt alles perfect. De connector zit keurig vast. Dus of jou midi kitje is niet in orde of er is iets geks met je mono/poly.
Mijn mono/poly sluit ook netjes.

Ik zou je het eerlijk gezegd niet kunnen vertellen. Hij zit er bij mij denk ik al weer een jaar of twee in.
Binnenkort moet de mono/poly schoongemaakt worden (pots ontkraken) en dan zal ik meteen die connector eens bekijken.
Uit m'n hoofd geroepen heb ik volgens mij een B, maar helemaal zeker weten doe ik dat niet.

hoop dat die man nu is optijd op men mailtje reageert en geen week wacht wat doen ze daar precies wel graag...

ja sure, ik weet hoe het werkt en hoe je het installeert.
heb deze topic eigenlijk gemaakt om te horen of er mensen met hetzelfde probleem zaten toen ze deze ontvingen.
de poort sluit niet goed aan waardoor er (eerder vermeld) maar enkele toetsen (zowel midi als op het keyboard zelf gebruikt kunnen worden. alleen door aanduwen werkt ie ok, als je los laat komt ie terug los..
en ja als je de monopoly wilt sluiten duwt ie de poort er terug uit..
rot zeg :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back