Pop Bassdrums

sowhat

Ik ben Tof
hallo allemaal ,

wie kan mijn leven een stuk makkelijker maken?
Ben bezig met een Project "kinder PoP" alla K3, Djumbo uptempo te maken.
Ik kan maar niet de juiste Bassdrum vinden.
All mijn bassdrums zijn of te clubby of the harcore.
Ben gewoon opzoek naar een paar goede Bassdrums waar ik KinderPop kan maken.

wie o wie kan mij helpen.

mvg

Sowhat

Als je ons even werk wil besparen zet je hier even een Youtube-video neer met wat je nou precies bedoelt :)

gewoon een kale 909 standaard Bassdrum, daar kun je toch alle kanten mee op (geen gestapelde bonkers natuurlijk) enkeltjes alleen dan.

thanks dat jullie zo snel reageren, ik zit even vast wordt nu onderhand knetter gek van het zoeken naar de juiste bassdrum.
de meeste die ik heb zit een snare of een hi hat door heen .

paar voorbeelden:

is het raar als ik zeg dat ik de juiste droge 909 kick niet kan vinden op mijn HD ?
Wordt maar eens tijd dat ik mijn sample collectie inkrimpen. want zie door de bomen het bos niet meer.
ben/was geen goede archiefeerder.

kan iemand een klein pakketje van die kicks sturen ?

denk jij nu echt dat ze in deze producties achter deze droge snugger kick geen ultimate compressors van de bovenste plank opduwen om dan megalomaan te kicken? vergeet het maar, een deftige (nieuwe) kick afregelen is uren werk , als je dat niet stoelt ben je met de verkeerde job bezig :D

denk jij nu echt dat ze in deze producties achter deze droge snugger kick geen ultimate compressors van de bovenste plank opduwen om dan megalomaan te kicken? vergeet het maar, een deftige (nieuwe) kick afregelen is uren werk , als je dat niet stoelt ben je met de verkeerde job bezig :D

Jij hebt helemaal gelijk.
Maar het is helemaal niet dat ik er geen tijd wil insteken. Maar moet wel eerst een goede Bassdrum hebben om ergens te beginnen.

Dacht toch dat ik wel in de juiste forum zat. Sample/Sound exchange ?

Als jij een pakketje voor mij heeft , met wat je bedoelt met een standaard 909 kick, dan zal je me zeker helpen.
Als je er wat voor wilt hebben,is het ook geen probleem voor mij.

Volgens mij is dit forum meer voor zelfgemaakte sounds of iets dergelijks die je wilt delen, als je een 909 kick zoekt kan je beter ff gaan googlen dan hier gaan zitten wachten. :)

heb mijn vraag verkeerd geformuleerd. had beter moeten vragen:
Wie wilt er met mij een paar standaard CLEAN kicks (909, popachtige kicks) ruilen tegen een paar hiphop of hardstyle kicks ?
Hahah, als ik dit op marktplaats had gevraagd, dan hadden ze me niet serieus genomen , net als jullie.
Jammer hoor.

Ik hou het gezellig dus ik zeg maar, bedankt !:biertje:

dit is de makkelijkste kick ooit... werk je in fl.. laad een 909 kickje klapje en snare afstemmen renderen terug en pogo iets terugdraaien klaar.. eq en compressor

die laatsje jubo vink trouwens beetje een kut mix
ze gaan steeds meer bass weg laten in commerciele nummers

Back