Dat vind ik nu goed van Kurzweil!

robbie50

ferkeert lit
:okdan:
Er is een nieuwe "beta" versie voor de PC3 uit....Kurzweil heeft gevraagd aan gebruikers om deze mede te testen!:eureka:
(nu niet gelijk beginnen over besparing ect!:bekdicht:)
Wij, als gebruikers, kunnen dus feedback geven op deze versie en Kurz "luistert" hier dus naar en past evt zaken aan......

DAT vind ik nu goed van Kurzweil!

groet,

rob

helemaal fantastisch dit. Ik draai nu inmiddels de 2e beta op mijn PC3x en hier zitten echt serieuze aanpassingen in. :okdan:

Wat bedoel je overigens met besparingen? Ik vind dit alleen maar slim. Gebruikers zijn de beste testers.

helemaal fantastisch dit. Ik draai nu inmiddels de 2e beta op mijn PC3x en hier zitten echt serieuze aanpassingen in. :okdan:

Wat bedoel je overigens met besparingen? Ik vind dit alleen maar slim. Gebruikers zijn de beste testers.

Klopt, ik heb nu ook de tweede Beta draaien.......
Nog geen grote "fouten" tegengekomen....
ik hoop dat de "setups" van de LE er ook in komen...
Verder ga ik niet op de "voordelen" in, mag Kurz straks zelf doen met uitkomen van 2.0:okdan:

Met "besparen" bedoel ik dat het over kan komen...."lekker goedkoop als we het de gebruikers laten testen, scheelt ons weer manuren e.d.":eureka:

Ik vind trouwens m.n. de Strings en Pads "geweldig" goed van Kurz.!!

groet,

rob

ben je de LALALA moose al tegengekomen in Songmode? :D

Ik vind zowat alle klanken in de Kurzweil geweldig en opnamens klinken zoveel dieper/rijker dan voorheen met de Korg M3. De Brasses niet, maar grote kans dat die worden vernieuwd bij een mogelijk expansion. Mooiste van die PC3x is dat het ding enorm veel inspiratie geeft, terwijl het geen KARMA toeters en bellen heeft. Gewoon goede standaard basissounds.

Idd hoop ik ook dat de setups worden uitgebreid. Die vind ik wat magertjes momenteel moet ik zeggen.

ben je de LALALA moose al tegengekomen in Songmode? :D

Ik vind zowat alle klanken in de Kurzweil geweldig en opnamens klinken zoveel dieper/rijker dan voorheen met de Korg M3. De Brasses niet, maar grote kans dat die worden vernieuwd bij een mogelijk expansion. Mooiste van die PC3x is dat het ding enorm veel inspiratie geeft, terwijl het geen KARMA toeters en bellen heeft. Gewoon goede standaard basissounds.

Idd hoop ik ook dat de setups worden uitgebreid. Die vind ik wat magertjes momenteel moet ik zeggen.

LALALA moose:dj: kan ik even niet volgen......!

Ik ken Roland, JP8, JX10, D50, V synt, Fantom, Yamaha Motif XS, Korg X50, M50.....vond eerst Roland de mooiste klanken hebben...... maar Kurz, had eerst een nieuwe LE welke stuk was...is terug gegaan en heb een PC3 gekocht, verre uit het mooiste.
Ben nog niet helemaal "thuis" hierop maar de klanken ispireren inderdaad......
Een "feest" om aan te zetten en op te spelen....
Grote van scherm ect zegt mij helemaal niets....gaat echt om de klank!!:okdan::halleluja:okdan:

groet,

rob

Ik ben ook nog niet zo ver hoor met die PC3x. Voornamelijk veel door de sounds scrollen en wat nummers opgenomen met Songmode. Die is overigens verrassend eenvoudig te bedienen.
De overstap van het grote touchscreen naar het kleine display vond ik eerst een behoorlijke uitdaging. Nu weet ik niet meer anders. Even een andere insteek, maar verder behoorlijk intuïtief als je wat synth basiskennis hebt.

De lalala moose zit in songmode, dan op MORE klikken en op het lege tab klikken. Blijkbaar komt daar een nieuwe functie in. ;)

Overigens was mijn PC3x ook stuk. Modwheel zat los toen ik hem uit de doos pakte. gelijk weer ingepakt en teruggestuurd. De mijne maakt nu trouwens nog wel een zoemend geluid aan de achterkant. Daar waar het netsnoer is aangesloten. bij jou ook toevallig?

Ik ben ook nog niet zo ver hoor met die PC3x. Voornamelijk veel door de sounds scrollen en wat nummers opgenomen met Songmode. Die is overigens verrassend eenvoudig te bedienen.
De overstap van het grote touchscreen naar het kleine display vond ik eerst een behoorlijke uitdaging. Nu weet ik niet meer anders. Even een andere insteek, maar verder behoorlijk intuïtief als je wat synth basiskennis hebt.

De lalala moose zit in songmode, dan op MORE klikken en op het lege tab klikken. Blijkbaar komt daar een nieuwe functie in. ;)

Overigens was mijn PC3x ook stuk. Modwheel zat los toen ik hem uit de doos pakte. gelijk weer ingepakt en teruggestuurd. De mijne maakt nu trouwens nog wel een zoemend geluid aan de achterkant. Daar waar het netsnoer is aangesloten. bij jou ook toevallig?

Ik ga zoeken in songmode.....
Nee, mijn PC maakt , bij de voeding, totaal geen zoemend geluid (mijn oor op de synt. gedaan bij stekker van de voeding....STIL!)......!
Alleen een "klik"(waarschijnlijk van relais of zo, bij opstarten......
Even met Dave mailen!:okdan:
Heb je zijn e-mail....?:?

groet,

rob

Gevonden!
Benieuwd wat daar komt......:eureka:

rob

Back