Ik zoek een Roland CR78
Nu had ik er een gevonden op marktplaats.nl maar helaas heeft diegene die hem verkocht, ondanks dat ik als eerste het gevraagde bedrag bood, hij zelfs daarop terug reageerde met aan akkoord, toch het aan iemand anders verkocht die wel per direkt het geld kon storten op een zondag. (ik moet naar de bank voor dit soort bedragen)
Nu had ik er een gevonden op marktplaats.nl maar helaas heeft diegene die hem verkocht, ondanks dat ik als eerste het gevraagde bedrag bood, hij zelfs daarop terug reageerde met aan akkoord, toch het aan iemand anders verkocht die wel per direkt het geld kon storten op een zondag. (ik moet naar de bank voor dit soort bedragen)

Same sounds, stuk cheaper... 

Wel moet het s-trigger zijn volgens mij, maar dat moet niet zo'n probleem zijn. Ik zou wel graag dat ding van CHD erbij willen hebben, ook om hem via dinsync synchroon te laten lopen met de 8000. Dan behoud ik de trigger-uit van de 8000 voor een synth. Ik heb dan alleen de 8000 en 78 als drums, wat ik vooral miste op de 8000 was een programmeerbare rimshot of clave-geluid. Die zit dus wel op de CR78