Grote doos gekocht (eventueel tegen betaling)

Status
Please reply by conversation.

MvD

Ouwe rot
Beste Synthforumleden,

Ik ben opzoek naar een doos voor mijn Yamaha P60.

De maten van deze piano zijn :

1342 mm x 354 mm x 138 mm

Ik wil ook nog een standaard erin mee versturen en uiteraard verpakkingsmateriaal.

Wie kan mij voorzien van zo'n doos?

Ik zou niet weten hoe ik aan zo'n grote doos zou moeten komen.

(trouwens de maximale maten zijn : 140 x 78 x 50 cm ; dit i.v.m. de verzenden via TnT)

Je kan meerdere kleine dozen aan elkaar plakken.
En je kan kijken bij opslag bedrijven (zoals shurgard enzo.
Deze verkopen soms grote dozen.

Koop bij de Leenbakker een kast die ongeveer dezelfde maten heeft. Als je 'm netjes uitpakt, heb je een mooie doos om je piano in te versturen :D

ik verknip dan sinaasappel/bananendozen van de AH en die aan elkaar plakken + bubbelplastic en dan het geheel nog eens goed inwikkelen in tape. Rol dikke goeie tape is sowieso altijd basisbehoefte als muzikant denk.

in plaats van bubbelplastic kun je ook proppen kranten gebruiken, dat beschermt ook erg goed. Voor de rest is het aan elkaar knippen en tapen van kartonnen dozen een prima oplossing.

Het kan geen kwaad om er heeeeel GROOT op te schrijven dat het BREEKBAAR materiaal is.

in plaats van bubbelplastic kun je ook proppen kranten gebruiken, dat beschermt ook erg goed. Voor de rest is het aan elkaar knippen en tapen van kartonnen dozen een prima oplossing.

Het kan geen kwaad om er heeeeel GROOT op te schrijven dat het BREEKBAAR materiaal is.

Een wijs idee...

Ik betrapte vorige nog een Fedex-kerel die een -gelukkig goed ingepakte- microfoon van 500euro over het muurtje op de betonnen grond gooide. Dacht dat ik wat kreeg. Ik was serieus boos op 'em maar de beste man bedoelde het uiteraard niet slecht.

Goed inpakken is de boodschap en volhangen met fragile stickers...

Een grote TV doos doet ook wonderen. Ik heb er ooit een Karma in verstuurd. Zat als gegoten.

Je kan meerdere kleine dozen aan elkaar plakken.
En je kan kijken bij opslag bedrijven (zoals shurgard enzo.
Deze verkopen soms grote dozen.
Bij Shurgard hebben ze kartonnen hangkasten, op je glitterpakken in op te slaan. Goed als omdoos voor je in bubbelfolie gewentelde synth. Ik heb er nog wel eentje liggen (m'n glitterpakken passen niet meer)

Status
Please reply by conversation.
Back