909 gesigneerd door Jeff Mills

htf is jeff mills....???

Blijkbaar geen techno liefhebber?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Jeff_Mills is 1 van de grondleggers van de hededaagse techno....heeft UR opgericht met Robert Hood....die ik btw volgende week vrijdag in de Melkweg ga beluisteren....:halleluja

Oh, okay:D kan me voorstellen dat je daar ietsje extra voor betaalt. Ik zou ook meer betalen voor iets waar Bob Moog's handtekening op zou staan.

D25 natuurlijk!

=uitverkocht....maar die dag ben ik in Winston...Treshold Bookings Showcase.....zit iets meer in mijn richting en ik heb daar een date met de organisator van Techno Buddha....8)

=uitverkocht....maar die dag ben ik in Winston...Treshold Bookings Showcase.....zit iets meer in mijn richting en ik heb daar een date met de organisator van Techno Buddha....8)

marvin
:engel::okdan:
treshold doewillem degroetuhhhhh
pa van bimbo
:halleluja

marvin
:engel::okdan:
treshold doewillem degroetuhhhhh
pa van bimbo
:halleluja

Okee ken jij Marvin Ron? En viceversa? Hij is wel fan van me gloof ik dus misschien DenDer ook in de Winkel...line up idee: DAVE The Drummer, Geezer, DenDer :P :engel:

@ Ron wat ga jij doen met ADE?

Okee ken jij Marvin Ron? En viceversa? Hij is wel fan van me gloof ik dus misschien DenDer ook in de Winkel...line up idee: DAVE The Drummer, Geezer, DenDer :P :engel:

@ Ron wat ga jij doen met ADE?

ken marvin ook maar aleen van ..dat winkel feestjuh:dubbel:
goeie gast die van goeie techno houdt vriend van me richard hpg /mononom tydperk acid verzamelaar
werdt gevraagd de keldertje te vulle .. :engel:gelukt
wel beetje minder sfeervolle ...`kelder maargoed ...is ook geen tek no feest!

TROUWENS 5 NOV [SJEK IST WEER ...http://www.technobuddha.nl/DJs/Miss-Djax.html
MET ALEEN MAAR VROUWEN ...!!!!

boven vette set gehoord dave drummer /cris liberater 4deck z:kroon:
TSJEK BUDDHAPAGE

treshold = van willem [die studio kwam mn kat bimbo vandaan [rip
ooksoon goeie gast [hehe...:doei: `
ade doek niks ben cash sparen ...[somsnodig!

Laatst gewijzigd:
Back