KORG MS-20 Demo video

Grappige geluiden, maar ik zou nou zo graag eens een MS20 demo horen met niet alleen maar van dat gebliep. Ik zou graag eens een wat melodieuzere demo willen horen.

Overigens wel een beetje irritant filmpje met al die dingen die je op en naast de MS20 zet. Zie niet zo goed in wat je daar nou mee wilt.

Verder wel goede geluidskwaliteit en dat is wel fijn. Kun je van de meeste synth demo's op youtube niet zeggen namelijk.

Ik vind het een erg goede demo hoor! Filmpje is voor mij niet storend of zo (het gaat toch met name om de geluiden).

Ik moet ook weer eens aan de slag gaan met mijn MS-20 want het is toch een fijne bak. Scheurijzer OK, maar je kunt er ook subtiele dingen uithalen :W

een van tubes leukste hollander ?
forummer ?

Had hem hier al elders gepost in een thread maar wil hem toch ook even aan onder de algemene aandacht brengen

Heb een demofilmpje gemaakt van de Korg MS-20 in goede geluidskwaliteit.

http://www.youtube.com/user/ikworgek?feature=mhum

Leuk geluid en filmpje, maar niet een Korg Demo. Ik verwachte het patchen zelf en het draaien aan de knoppen. Nu hoor ik alleen een song met MS-20 beelden.
Wel leuk gedaan op zich.

Filmpje door R-ond hier geplaatst vind ik dan leuker(als demo dan).

Grappige geluiden, maar ik zou nou zo graag eens een MS20 demo horen met niet alleen maar van dat gebliep. Ik zou graag eens een wat melodieuzere demo willen horen.

Leuk geluid en filmpje, maar niet een Korg Demo. Ik verwachte het patchen zelf en het draaien aan de knoppen. Nu hoor ik alleen een song met MS-20 beelden.

De een wil een song, de ander blieps. Zo is het nooit goed. Die drift om alles maar te recenseren.
En waarom kan een song die alleen met een MS20 is gemaakt trouwens geen MS20 demo zijn.

Ik wou dat er wat meer SF filmpjes maakten van hun gear, altijd veel lullen maar even een demootje posten ho maar.

:okdan:

Back