Ik ben van plan de Korg MS-20 Mini analoge synthesizer aan te schaffen. Ik wil een paar klassieken in huis hebben, en deze is nog net betaalbaar. Maar nu vraag ik mij af hoe dat zit met verzenden. Is dat verzekerd? Hoe vaak gaat dat fout?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En die irritante ruis als de vca open gaat.... Of is dat inmiddels al verholpen?Dat gezegd zijnde weet ik niet of ik mijn 600eu klassieker budget aan een ms20mini zou spenderen. Minikeys om te beginnen...

Er zijn in dat prijssegment best wel een boel leuke digitale synths.

Goede vraag. Kijk hier 'ns rond om een idee te krijgen wat het kan.
Weet je zeker dat jouw mini geen ruis heeft, of stoort het je niet? Ik dacht namelijk altijd dat die ruis kwam vanwege de rev 1 filter (die al in het origineel al wat ruist) icm een andere chip die die ruis wat meer versterkt. Daardoor zou het in het design zitten. Misschien is dit verhaal niet waar hoor, of er zit alsnog wat spreiding tussen individuele modellen.Als je een korg nieuw koopt en hij bevalt niet, stuur je m terug. Ik heb een ms20 mini en dat geruis heeft mijne niet. Dus je riskeert weinig als je deze 1e zin herleest.
En ipv de moog de korg odessey - het enige nadeel is dat je altijd de naam fout schrijft![]()
1, 2, 3 en 5 zijn Behringer kloons van die zijn heel betaalbaar.1. MiniMoog
2. Arp 2600
3. Roland TB-03
4. VCS3
5. (Mini) Korg MS-20