Grappige geluiden, maar ik zou nou zo graag eens een MS20 demo horen met niet alleen maar van dat gebliep. Ik zou graag eens een wat melodieuzere demo willen horen.
Overigens wel een beetje irritant filmpje met al die dingen die je op en naast de MS20 zet. Zie niet zo goed in wat je daar nou mee wilt.
Verder wel goede geluidskwaliteit en dat is wel fijn. Kun je van de meeste synth demo's op youtube niet zeggen namelijk.
Je moet eens audio met video gaan syncen, voor een paar tientjes haal je bij de Blokker al een prima HD-cameratje. Maakt je filmpjes nog 10x interessanter!
Grappige geluiden, maar ik zou nou zo graag eens een MS20 demo horen met niet alleen maar van dat gebliep. Ik zou graag eens een wat melodieuzere demo willen horen.
Ik heb voor het filmpje de Spectral Audio Cyclus 3 en de Mam SQ-16 gebruikt. Beiden hardwaresequensers. Verder nog een Kenton Pro solo Mkll. Met de pro-solo heb je extra aux-uitgangen waarmee je bv het filter van de MS-20 kunt aansturen.
Ik heb voor het filmpje de Spectral Audio Cyclus 3 en de Mam SQ-16 gebruikt. Beiden hardwaresequensers. Verder nog een Kenton Pro solo Mkll. Met de pro-solo heb je extra aux-uitgangen waarmee je bv het filter van de MS-20 kunt aansturen.
Leuk geluid en filmpje, maar niet een Korg Demo. Ik verwachte het patchen zelf en het draaien aan de knoppen. Nu hoor ik alleen een song met MS-20 beelden.
Wel leuk gedaan op zich.
Filmpje door R-ond hier geplaatst vind ik dan leuker(als demo dan).
Leuk geluid en filmpje, maar niet een Korg Demo. Ik verwachte het patchen zelf en het draaien aan de knoppen. Nu hoor ik alleen een song met MS-20 beelden.
De een wil een song, de ander blieps. Zo is het nooit goed. Die drift om alles maar te recenseren.
En waarom kan een song die alleen met een MS20 is gemaakt trouwens geen MS20 demo zijn.
Ik wou dat er wat meer SF filmpjes maakten van hun gear, altijd veel lullen maar even een demootje posten ho maar.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.