Vind de hele track goed behalve die snare sound. Het volume daarvan mag best vrij hard zijn zoals het nu is maar de sound zelf vind ik slecht passen.
Het mag best een synthetische sound zijn zoals nu maar deze valt op de één of andere manier buiten de toon en drukt zo de rest van de track weg vind ik.
@ |____| : Ik snap je vergelijking wel, maar ik ken board of canada niet zo goed, dus echt geïnspireerd erdoor ben ik niet.
@ Acidfever: Goed punt. Had het zelf nog niet zo gezien. Dit was echter een track voor school, hij is goedgekeurd en heb niet de intentie nog erg veel aandacht te besteden aan bijvoorbeeld de mix. Hij is zoals hij is, vind het wel goed zo.
Haha ja toen kende ik het net, was misschien anthousiast erover. Luister het eigenlijk nauwelijks. Maargoed, doet er verder weinig toe. Tof dat je het tof vind.
Op zich wel lekker, maar het klinkt alsof je veel hardwaregebruikt hebt? Op zich niet erg natuurlijk, maar de timing van verschillende instrumenten loopt niet helemaal strak. Je hi-hat loopt een heel klein beetje achter de rest aan. Misschien nog wel meer, maar dat valt me nu iig het meeste op.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.