Midi helemaal dood opeens

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
alles wat er hier gezegd is werkt helaas niet. Clean install vooralsnog liever niet omdat ik dan alles opnieuw moet installeren.
Virussen/adware/trojans heb ik er nu allemaal af ( het waren er duizenden)

Sort of gives it away..... :okdan:

Maar je voelt je ook aangesproken merk ik? misschien zelf dan ook eens wat software kopen? voelt best goed hoor..... en anders gewoon lekker in stilte je ding doen en mensen die wel graag legaal willen werken niet proberen te positioneren als normafwijkend of zoals jij het noemt "zielig"

Even uitleggen graag: wie/wat ben "ik" en waarmee verschil van "de rest" ?

kan ook zijn dat ie kilometers film/games download maar al zijn muzieksoftware wel legaal heeft.
Dus schoppenheer, heb jij al je muzieksoft legaal (met dongle voor cubase etc ?)
Zolang dat niet duidelijk is blijven er dit soort discussies ontstaan tussen posters.

Zielig figuur ben je wel met je ik beter dan de rest complex. :gaap:
Hij zegt nergens dat hij beter is. Maar met legale software werken zorgte er wel voor dat je makkelijker problemen kan identificeren en support kan krijgen. Zelfs als het niet oplost. Je hoeft niet bang te zijn dat je daarmee malware op je pc krijgt en de russische mafia je gegevens pikt bv.

Los daarvan is het voor betalende gebruikers storend om "last" te hebben van illegale software gebruikers met hun posts omdat ze gratis willen werken, meer risisco lopen op problemen. En dat staat niet in de titel vermeld "probleem met midipoorten en illegale versies van cubase en andere pluggs". Dan lees je het niet eens. Stop je er wat tijd in en wil je iemand helpen, blijkt dat diegene te lui is om te zorgen voor goed materiaal.

Das net zoiest als "help, ik moet morgen naar antwerpen maar mijn auto bonkt tijdens het rijden, slaat steeds af en remt niet goed. Oja, de apk is 3 jaar verlopen ... ".

Sort of gives it away..... :okdan:

Maar je voelt je ook aangesproken merk ik? misschien zelf dan ook eens wat software kopen? voelt best goed hoor..... en anders gewoon lekker in stilte je ding doen en mensen die wel graag legaal willen werken niet proberen te positioneren als normafwijkend of zoals jij het noemt "zielig"

Even uitleggen graag: wie/wat ben "ik" en waarmee verschil van "de rest" ?

Leg mij nou eerst eens uit waar JIJ het vandaan haalt dat er hier illegale software in het spel is? Echt gast, get over yourself met je complex.

FYI Ik gebruik een legale windows vista en de enigste software die ik zelf gebruik voor muziek is de gratis editor Audacity.

Waar ik gewoon moe van word is dat iemand hier met een probleem zit en jij gelijk meneer de politie agent zit uit te hangen. :r

Dus nogmaals, waar haal JIJ de informatie vandaan dat het hier om illegale software gaat?

Hij zegt nergens dat hij beter is. Maar met legale software werken zorgte er wel voor dat je makkelijker problemen kan identificeren en support kan krijgen.

Dit is gewoon de zoveelste moreel verantwoorde post van meneer Raphie waar in hij zichzelf superieur stelt boven TS of wie dan ook in een topic omdat het volgens meneer waarschijnlijk om illegale software gaat. :r

Bericht door een moderator:
A: You shut up.........
B: No you shut up.....
etc. Zie avatar links.
Weer even on topic graag dames!

ik heb nooit last van Virussen, Trojans etc. en dat zou je normaal gesproken op een cleane productie PC ook niet hebben. En het is een algemene tip zoals gevraagd LEGALE software werkt namelijk gewoon beter, doordat je dit soort gezeik nooit hebt. Raar trouwens dat jij dat associeert met superieur, volgens mij zit het bij jou een stuk dieper, maar goed, daar is TS niet bij gebaat.

Legale software is trouwens niet niet de moraalridder uithangen, maar gewoon nog steeds de NORM.
Mensen die zo'n pauper download mentaliteit hebben die moeten dat dan maar via PM oplossen met de H2O vriendjes die hier vast ook op het forum aanwezig zijn. Maar niet dat verzwijgen en wel de gevolgen hier gaan delen met anderen. En indien TS legaal werkt? niks aan de hand toch, behalve dan dat die meuk er niet voor niks op komt.

Denk dat Niel het uitstekend verwoord heeft.

Aangaande on topic: clean install en alles scannen voordat je het installeert.

Ik heb gisteren echt een paar wannabee hophop gansta's tegen het zere been gestoten merk ik :D er wordt weer vrolijk ingehaakt :okdan:

Ik ga verder niet happen Code17.....:engel:

Ik heb gisteren echt een paar wannabee hophop gansta's tegen het zere been gestoten merk ik :D er wordt weer vrolijk ingehaakt :okdan:

Mods, mag ik dit rapporteren als zijnde uitlokken? Echt jammer dat je voor een 40 jarige zon infantiele denkwijze hebt.

Mensen die zo'n pauper download mentaliteit hebbenQUOTE]

Het is zo onderhand wel duidelijk dat jij erg blij bent dat je geen pauper bent en je alles wat je wilt hebben kunt veroorloven. Dat uitventen en neerkijken op anderen getuigt ook van een bepaalde mentaliteit.

In de problemen komen door illegale software en downloads is natuurlijk eigen bult.

mss is dit wel omdat je zo vaak verondersteld dat mensen illegale software gebruiken... en daarna je vaste verhaal afsteekt dat jij wel alles netjes koopt en hoe fantastisch dit wel niet is...

En waarom betitel je mede forum gebruikers als 'wannabee hophop gangsta's'? Omdat ze hiphop maken ipv van trance?

Nou niet roomser dan de Paus worden he?
kijk even hoe er op Trance gezeken wordt, zet je dan een keer een andere genre in de ziek dan is dat "not done?!?" ff normaal doen hoor.

En voor de jankerds die wel vinden dat ze moeten kunnen leechen, doe wat je moet doen, maar stop jezelf niet zo in de slachtofferrol, zoek een baan, verander prioriteiten, of gebruik shareware / open source. MAAR STOP MET JANKEN......

Kunnen we nu weer terug on topic?

Of start anders het grote "Ik kan er niet meer tegen want Raphie gebruikt WEL legale software topic" of zo.... maar doe het niet hier...

-Ten eerste: het boeit niemand dat jij legale software gebruikt, dat vind je zelf het meest interessant. Dat topic wat je suggereert gaat er dus heus niet komen..

-En dus omdat er op je geliefde trance word afgezeken door anderen ga je zonder reden anderen uitmaken voor 'wannabee hophop gangsta's'. Hmm...
Btw, je hebt mij nooit horen zeiken over gedateerde trance hoor..

-en als je per se on topic wil blijven dan kom je met oplossingen om iemand helpen en begin je niet je zoveelste illegale software aanname met bijbehorende moraalridder praat..

-En om andere weg te zetten als jankerds omdat ze je wijzen op je 'Tim Kuik' babbels vind ik ook wat sneu..

Jongens...hou toch op met huilen

Geef die jongen een antwoord of blijf gewoon weg. Het legale/illegale software verhaal is wel duidelijk.:slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back