FXpansion guru2?! GEIST?

Ik weet er niet meer van, maar samplen, resamplen en pads is gewoon een opvolger van Guru. Ben zeer benieuwd!

Zo te zien geen Guru 2 maar een nieuw dingetje gebasseerd op Guru... If so hoop ik dat de Guru eigenaren niet de volle mep ervoor hoeven te betalen.

T logo is trouwens ook overduidelijk Guru

Hopelijk komt er snel meer info beschikbaar aangezien dit wel een hele fijne opvolger wordt ;-)

FXPansion kennende zal het wel een flinke verbetering zijn ten opzicht van Guru. En ik hoop inderdaad voor de Guru gebruikers dat er op z'n minst een cross-grade beschikbaar komt voor Guru gebruikers.

en de 2e teaser staat op Youtube

17 November komt ie uit, kost 189 Eur

Ziet er gelikt uit die nieuwe GUI, :okdan:

Presets o.a. door Armin van Buuren, dat weet ik sowieso dat er flink verkocht gaat worden :dubbel:

De presets/samples/loops van V1 waren ook niet zo denderend vond ik, dat zal met V"2" waarschijnlijk niet anders zijn maar dat maakt me niet uit, de plug zelf is gewoon erg fijn om mee te werken... De extra downloads voor V1 waren dan wel weer aardig.

Wat ik ook weinig gebruik zijn de FX trouwens. Veel liever alles naar de Sub Outputs en dan mn eigen plugins erover, die zijn stukken beter dan die in Guru zelf zitten, ik hoop dat ze dat wat verbeterd hebben in V"2"

Hij ziet er nu wel een stuk zakelijker uit! :okdan: Gekke teaser al 6 keer gekeken.. lijk wel een iemand die op sinterklaasie zit te wachten.. Ben ook wel erg benieuwd naar dat `songmodus`gebeuren.. wat je in t begin ziet. zoooo. wat kunnen 2 weken lang zijn zeg....:{:koffie:

Inderdaad erg gaaf. Heerlijke software om mee te werken en wat echt briljant is om mee te werken in de slicing engine. Die is namelijk echt ontzettend goed.

Nog even wat info:

De 64-bit versie wordt waarschijnlijk volgende week vrijgegeven voor public beta aan alle Geist gebruikers.

Daarnaast zijn er nog een groot aantal functionaliteiten niet opgenomen in de huidige versie. De lijst met eventuele nieuwe features is behoorlijk lang. Ik weet zo niet uit m'n hoofd wat dat allemaal precies gaat worden, maar het was een redelijk lange lijst. In ieder geval beloofd het wel dat FXPansion voldoende plannen heeft om de komende jaren weer even vooruit te kunnen.

De routing options zijn redelijk uitgebreid, maar worden nog verder uitgewerkt in toekomstige versies. En ik ben erg verrast over de interne effecten. Veel daarvan is gebaseerd op DCAM technologie.

Back