Van welke synthesizer heb je spijt dat je hem ooit verkocht???

phochos

Berliner School Artist
Een nieuwe thread maar weer. Men had als idee een thread te openen welke drie synths er het eerste de deur uit zouden gaan, maar welke synth heb je verkocht welke je NOOIT had willen verkopen?

Bij mij is dat een aantal dingen:

-Yamaha PSR2700
-Korg 01W/FD
-Access Virus Indigo
-Korg MS10 + MS20
-Moog Micromoog

Phochos

Korg mono-poly
Yamaha CS-50
Roland MKS80 misschien
Omdat ik deze nog wel wil hebben.

Korg MS20, Arp prosolist, omdat ik er nu veel meer voor zou krijgen als ik ze verkocht (nu ja een MS20 wil ik ook wel wel houden).

Microwave I, niet voldoende kans gegeven wegens te moeilijk.

Koop ik nog wel eens terug als ze goedkoop in de buurt passeren: MFB synth 2 (wellicht als moduletjes voor de modular), evolver, pulse, alpha juno/mks50.

Joris

juno106, omdat het zo'n heerlijke synth is en echt behoorlijk anders klinkt dan m'n juno 60
Verkocht vanwege twee keer stemproblemen

Korg Delta, blijft een heerlijke synth, maar jammergenoeg niet aan te sturen via cv/gate en daardoor onhandig voor iemand die niet zo goed toetsen kan spelen.

Verder verkoop ik bijna nooit iets en alles wat eruit is gevlogen was terecht, dus geen spijt!

heb je die dan verkocht? ik zie je die hier steeds in alle threads aanprijzen :)

uh-huh, ik weet het :D...
komt ooit wel weer denk ik...soms een vervelende bak door de bediening...maar wel vet heur...

Maar ik ben tegenwoordig ook dol op software....

yamaha cs20m
wreed leuke machiene voor veelste weinig weg gedaan je ziet ze nooit

de korgh dv 800
daar heb k ook niet egt spijt van kreeg er een cs30 voor terug
alebei erg vet aleen op andere vlakke:okdan:

de moog mg1 [haha nee hoor /
de moog prodigy x2 ; hebk ook wegedaan omdat t vet klinkende ..naar mijn mening toch beperkte machienes zijn
spijt ...ach relatief begrip

van niks eigenlijk. Alleen jammer dat die Juno6 stuk bleek te zijn, die had ik graag gehad. Maar "koop ongedaan maken" is niet hetzelfde als "verkopen" he. :)

M'n eerste Juno-60.

Ik heb nog nooit iets verkocht en dat wil ik ook niet. Elk instrument heeft tenslotte z'n eigen karakter. Wel ooit een prachtig gewogen Orla masterklavier geruild tegen een Juno 106. Ik mis het klavier soms wel, maar heb er een mooie 106 voor in de plaats en die zou ik nooit meer willen missen! Het enige instrument dat ik misschien nog 's verkoop is de SH-201. Ik heb al redelijk veel (analoog+digitaal) Roland spul staan en ik denk dat ik dan als VA beter een Nord Lead of een Virus kan nemen. De racks en statieven zitten inmiddels echter helemaal vol dus als er iets bijkomt zal er iets nu toch echt anders weg moeten...

Back