Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja minder is meer heJa, ik vind het echt het leukste stuk gear dat ik in tijden onder handen heb gehad.

deze:A5000 heb is staan die ik weer wil gaan inzetten. Maar ik zoek een goede editor zodat ik samples kan overzetten en de sampler kan editten. Weinig behoefte om alles via de sampler zelf te programmeren.
Daarom vind ik de nanbox ook zo luek.Ja, ik vind het echt het leukste stuk gear dat ik in tijden onder handen heb gehad.
Nee, je kunt een heleboel sequences maken en ze dan in song mode chainen. Volgens de specs "16 sequences x 8 banks, per project", aantal projecten is onbeperkt behalve ruimte op de SD kaart.Daarom vind ik de nanbox ook zo luek.
Klopt het nou dat de mpc sample wel maar 1 sequence oid heeft?
Nee, je kunt een heleboel sequences maken en ze dan in song mode chainen. Volgens de specs "16 sequences x 8 banks, per project", aantal projecten is onbeperkt behalve ruimte op de SD kaart.
Okee, maar de vraag blijft dus: was de "knipoog" opzet, of kwam het wel goed uit omdat het moederbord te groot was?
Oei, nu ga ik twijfelen...denkmeer omdat iedereen en zijn vader hem nu heeft.

Wavelab (5?) via scsi als ik me niet vergis.A5000 heb is staan die ik weer wil gaan inzetten. Maar ik zoek een goede editor zodat ik samples kan overzetten en de sampler kan editten. Weinig behoefte om alles via de sampler zelf te programmeren.
ja altijd al anders willen zijn.Oei, nu ga ik twijfelen...![]()
omdat je het waard bent, jij toch ook?Ik ben al bijzonder genoeg, heb daar geen hanekam voor nodig.
De MPC Sample is besteld, dan hoor ik er eindelijk bij!