ik heb ook nog wel iets onzinnigs.. vergelijk de synth!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
V-synth GT

229A62A57442487072FF3CCAE654E6.jpg

Je vindt 'm lelijk of je vindt 'm mooi, maar 't blijft een indrukwekkende bak..

Monster van een machine.... vond m foeilelijk... zag m laatst in berlijn rijden... nooouuu wat een bak! :P

Juno 106 = Porsche 944.

Elke synthtiener wil er eentje omdat het een echte, goede synth van een A merk is, maar als er dan eens een voice stuk gaat hebben ze geen geld voor onderhoud en wordt hij weer verkocht.

Juno 106 = Porsche 944.

Elke synthtiener wil er eentje omdat het een echte, goede synth van een A merk is, maar als er dan eens een voice stuk gaat hebben ze geen geld voor onderhoud en wordt hij weer verkocht.

ha ha herkenbaar verhaal ja....wel retecoole sytnh : ik heb hem ook tijd gehad.....

fairlight CMI

images

niet zozeer kwa looks maar meer kwa onbetaalbaarheid en onderhoud en stalling....en schaarste...

( en ha ha de jaloerse blikken op de weg en de ultieme coolheid ervan en ook de omhandigheid en gebrek aan midi )

Laatst gewijzigd:
RL_1938_Bugatti_57SC_Atlantic_34_2.jpg

ja storm dit begint al een beetje op een synton modulair te lijken : kaal en toch met looks...
weinig gemakken ingebouwd en alles handmatig en zonder stuurbekrachtiging......
zonder verwarming aan boord....
met een bepaal stoutmoedig-macho gehalte ( de woorde ontbreken me even )

Een modular is een kitcar. De eerste 5 jaar zit je hem te bouwen, dan nog 2 jaar gezever vooraleer je er de weg mee op kan, en als dat eindelijk OK is, wil je meteen weeral gaan tunen en ombouwen. En je loopt er op leeg en het kost je veel ruimte.

oftopic : mijn broer rijd een klassieke mercedes.....een blauwe nogwel ....superstijlvolle auto is dat....
je koopt die dingen voor 5000 euro spik en span .en apk ...alleen ja dan komen de euvels op ten duur....
mn broer die is zelf naast modefotograaf ook autotechnicus..... dus ja die kruipt er zelf onder altijd.....

ik lift wel eens met hem mee : de autos hebben zee-en van ruimte binnen-in .... ( vooral lekker met mijn
191 m ) en de vering is ook echt superlux..... politie rijd vaak in een koekblik op de weg .... maar de
mercedes is echt een luxe koets....

vergelijkbaar met het lekkere geluid van een moog...onevenaarbaar.....

Software synths zijn als een leasingauto. Het lijkt voor de buitenwereld alsof je heelwat bezit, maar als puntje bij paaltje komt heb je niks in eigen handen. ;)

Software synths zijn als een leasingauto. Het lijkt voor de buitenwereld alsof je heelwat bezit, maar als puntje bij paaltje komt heb je niks in eigen handen. ;)

:dubbel: :okdan:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back