Armin is het downloaden beu

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Echt? Mijn oma moest een biertje drinken tegen nierstenen.
(is nie echt ontopic..ofwel)

Ik snap meneer Armin's punt wel, maar ik vind het ook erg zeikerig overkomen. Er zijn genoeg mensen die hun baan+salaris zo zouden inruilen voor het plaatjes draaien+salaris van AVB. Ik kan er niet tegen als mensen die in principe geld en luxe genoeg hebben zo lopen te zeiken dat ze geen geld in het laatje krijgen. Flikker toch een eind op, ik werk me kapot voor een mager rotsalaris, maar het zij zo. Ruil eens een paar dagen/weken met iemand die een normale baan heeft en waag het dan nog eens om zo te klagen.

Ik snap meneer Armin's punt wel, maar ik vind het ook erg zeikerig overkomen. Er zijn genoeg mensen die hun baan+salaris zo zouden inruilen voor het plaatjes draaien+salaris van AVB. Ik kan er niet tegen als mensen die in principe geld en luxe genoeg hebben zo lopen te zeiken dat ze geen geld in het laatje krijgen. Flikker toch een eind op, ik werk me kapot voor een mager rotsalaris, maar het zij zo. Ruil eens een paar dagen/weken met iemand die een normale baan heeft en waag het dan nog eens om zo te klagen.

proletarische opmerking

waarom zou je je kind uberhaubt nog zakgeld geven?

Ik ga niet reageren....Ik ga niet reageren....Ik ga niet reageren....Ik ga niet reageren....

Maar fuck,het word me wel moeilijk gemaakt met zoveel domme opmerkingen....

:bekdicht:

Ik ga niet reageren....Ik ga niet reageren....Ik ga niet reageren....Ik ga niet reageren....
filter de onzin eruit en lucht je hart! :P

:bekdicht:

Laat maar joh.
2 posts na je reactie is het onderwerp in deze thread toch al gewijzigd.
Je kan beter een brief schrijven en naar jezelf opsturen.
Dat zet meer zoden aan de dijk.

jonge die vent moet allemaal cd's meezeulen, een aantal opzetten en helemaal met zn handen in de lucht meeklappen, zn koptelefoon cool opzetten en dat allemaal voor maar een schamele paar duizend euro per avond... ga er maar aan staan

het trance publiek wil dat nou eenmaal

Neen het trance publiek wil zeker niet Armin hoor...zijn meer dagjes mensen die naar Sensation en dat soort onzin gaan....ff oppas regelen en een pilletje regelen bij de buurjongen van 17 en gaan met de energytrance banaan.....

jonge die vent moet allemaal cd's meezeulen, een aantal opzetten en helemaal met zn handen in de lucht meeklappen, zn koptelefoon cool opzetten en dat allemaal voor maar een schamele paar duizend euro per avond... ga er maar aan staan

Nou ik ga er aan onder door hoor...whahyahhahhahaha:dubbel:

Laat maar joh.
2 posts na je reactie is het onderwerp in deze thread toch al gewijzigd.
Je kan beter een brief schrijven en naar jezelf opsturen.
Dat zet meer zoden aan de dijk.

Heb ik gedaan...en idd dat helpt veel beter...:D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back