Bounce in Logic

staak

Nieuwkomer
Beste

Ik heb mijn tweede nummertje gebouncet in Logic, maar het probleem is dat het 6' duurt, maar het gebouncete bestand duurt 13'. Ik heb al alles geprobeerd om het bestand te doen stoppen aan het einde van het nummer maar ik vind het probleem niet. Ik heb bijvoorbeeld het liedje van begin tot einde in loop gezet, toch blijft hij bouncen tot 13'. Heeft iemand een idee wat het probleem kan zijn? Met mijn eerste nummer had ik dat probleem niet.

Mvg

Heb ik ook eens gehad, heb je soms de samplingfrequenties door elkaar gehusseld?

Helaas niet, zowel het begin als het einde kloppen in het bouncemenu.

Ik heb het probleem gevonden. Er was een synth nog heel stilletjes verder speelde maar die ik niet hoorde. Ik heb het volume van mijn monitors helemaal opengedraaid en heb het volume van die track helemaal dichtgedraaid.

Inderdaad Ronaldoz, ik vind het ook heel erg raar. Ik heb het begin- en eindpunt meerdere malen gecheckt, maar blijkbaar maakt dit niet uit als een track nog (heel stil) doorspeelt.

Dat is omdat je 'Include Audio Tail' aan hebt staan in je Bounce window. Dan kijkt hij of je noten, reverb, sustain in het algemeen doorlopen en neemt hij deze erbij.

Dus je track kan dan idd zoals in jouw geval veel langer doorlopen.

Back