daarom moet dat geouwehoer met het pcies willen namaken van bestaande HW synths eens afgelopen zijn...
en softsynth kan zoveel meer functionaliteit hebben over een HW synth maar het meerendeel is altijd weer die standaard synthese...
Ach ja. Die lui van Superwave maken gewoon prima spul. niets op aan te merken. Het extraatje dat ze een synth na
proberen te bootsen is alleen maar een commercie gimmick voor mensen die daarmee the real thing denken te kopen.
Het product JP80x0 heeft zich immers al bewezen de afgelopen 300 jaar. Om die reden zijn ook de TR aftreksels in trek.
1200 eu is natuurlijk gênant en onrealistisch duur voor zo'n sneue drumbak. Vandaar de, prima geïmiteerde, Drumazon
om toch de blitz te maken bij de gabber vriendjes.
6-trak, ik ben het helemaal met je eens. Superzaag als 32 ontstemde vco's in unison uit de A-6 en die door een Solina Ensemble jagen... dat klinkt ook niet verkeerd.
Ik wl nog eens alle analoge zaagtand-oscillatoren die ik heb, onder een toets zetten, maar ik denk dat dat experiment nog gaat tegenvallen, omdat op een gegeven moment het spectrum vol is.
Hou tog op, analoge oscillatoren supersaw.
Dat is onmogelijk, omdat het supersaw-geluid gebaseert is op digitale cancellation.
Met andere woorden, de oscillator word niet geretiggert, en tog geeft ie elke keer een plat geluid.
Haha die gast met z'n commentaar in dat filmpje, sjeez!
Z'n apparatuur en de techniek erachter, hoe hij alles opgebouwd heeft, is best mooi en alles... maar het netto resultaat hier is is alles behalve spectaculair. Een JP-80x0 tovert dit er toch met hetzelfde gemak uit?
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.